May 6, 2009

ျမသီလာအလြမ္းေျပ(၄၂)

တကယ္ေတာ့ က်မ သတိလစ္သြားတာက ခဏေလးပါ။ က်မကို သူတို႔ေတြ ဆြဲထူျပီး ဒယဥ့္တိုက္ဆန္ဆန္ တြဲေခၚျပီး ေလွ်ာက္ေနခ်ိန္မွာပဲ ရြာေနတဲ့ မိုးစက္ေတြေအာက္မွာ က်မ ျပန္ႏိုးလာပါတယ္။ က်မျပန္ျပီး ေခါင္းေထာင္လာမွ က်မကို တြဲေနတဲ့သူေတြက အမ သက္သာတယ္ေနာ္.. စိတ္တင္းထားေနာ္.. အမကို လာေခၚေပးဖို႔ စီစဥ္ေနျပီ.။ ခဏေတာ့ စိတ္တင္းထားေနာ္တဲ့။ က်မ အားတကယ္တင္းျပီး ဆက္ေလွ်ာက္ ေနမိပါတယ္။ ေျခလွမ္းေတြက ေရွ႔ကိုပဲ မလွမ္းေတာ့..။ ေနာက္ ျပန္ျပန္ဆြဲေနတယ္။ ေမာတဲ့ ၾကားကပဲ ကေလးေတြကို ရွာေတာ့ သားေလးက သူ႔အေဖေပၚမွာ.. သမီးကေတာ့ လမ္းျပတေယာက္က ေက်ာမွာ ပိုးထားပါတယ္။ သားၾကီးေရာ..။ သားၾကီးက က်မနဲ႔ အေတာ္လွမ္းလွမ္းမွာ.. သူ႔အရပ္ၾကီးက ျမင့္လို႔ လွမ္းျမင္ရ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ႔ၾကည့္ရတာလည္း သိပ္မဟန္လွ။ (အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြင္းျပင္က်ယ္မွာမို႔ ေကာင္းကင္အလင္းနဲ႔ တေယာက္ကိုတေယာက္ ျမင္ရပါတယ္)။

ေနာက္ေတာ့ ရြာတရြာကို ျဖတ္ရမယ္.. တိတ္တိတ္နဲ႔ ျမန္ျမန္.. တဲ့။ ရြာအစမွာ ထိုင္းစစ္တပ္.. တဲ့။ က်မတို႔ ပခံုးနဲ႔ ရြာစည္းရိုး တိုက္လ်က္သားနဲ႔ ျဖတ္ရတာ.. စည္းရိုးတဘက္မွာ မီးေရာင္ လင္းလို႔။ က်မတို႔ဘက္ျခမ္းက အေမွာင္..။ အေမွာင္ထဲ သုတ္သုတ္ သုတ္သုတ္နဲ႔.. မိုးရြာရြာေအာက္မွာ.. တကယ့္ လူဆို သူခိုးေတြလို..။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မစိတ္ထဲ ေအာက္က် ေနာက္က် ႏိုင္လိုက္တဲ့ ဘ၀လို႔ ေတြးေနမိတာ ၀န္ခံပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ရြာထဲ ၀င္မယ္.. တဲ့။ ေလွ်ာက္ေနတုန္း လမ္းျပတေယာက္က အမ ဒီရာဘာဘိနပ္စီးလိုက္.. တဲ့။ ရြာအ၀င္မွာ ပုလင္းကြဲေတြ ခင္းထားလို႔တဲ့..။ တကယ္ပါပဲ ပုလင္းကြဲျပင္ၾကီးကို ျဖတ္ေတာ့ ဂ်ိဳးဂ်ိဳးဂၽြိဂၽြိ ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္နဲ႔..။ အမေလး စူးလိုက္ ရွလိုက္လို႔ကေတာ့ ဟက္တက္အကြဲေပါ့။ ေျပာသာ ေျပာရတယ္.. က်မ ေျခဖ၀ါးေတြက က်ိန္းစပ္ေနတာ.. ဘယ္ေလာက္ ကြဲထား ရွထားသလဲ မသိ။

ေနာက္ေတာ့ အိမ္ေတြၾကားက သုတ္သုတ္ျဖတ္..။ မိုးသံတေျဖာက္ေျဖာက္မို႔ ေတာ္ရုံ အသံလံု ေနတယ္ထင္ပါရဲ႕။ ျပီးေတာ့ မနက္ ၃နာရီဆိုတာ မိုးေအးေအးမွာ လူတကာအိပ္လို႔ ေကာင္းေနတတ္တဲ့ အခ်ိန္ေလ..။ အထူးသျဖင့္ ထိုင္းေတြလို အပူအပင္မရွိတဲ့ တိုင္းျပည္မွာ ပိုျပီး ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း အိပ္ေနေတာ့မေပါ့။ အဲလိုေတြးမိရင္ေတာ့ က်မ ႏႈတ္ခမ္းကို နာနာ ကိုက္မိပါတယ္။ တရြာကုန္ျပီး ေနာက္.. လယ္ကြင္းတကြင္း..။ က်မ အားဆုတ္လာျပန္ျပီ။ က်မ ေျခေထာက္ေတြ လႈပ္လို႔ေတာင္ မရေတာ့ဘူးထင္ပါရဲ႕။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ လမ္းျပတေယာက္က မနက္ ၄နာရီ ထိုးေတာ့မယ္.. မလင္းခင္ေရာက္မွ.. တဲ့။ ဘုရား… က်မ စိတ္တိုသြားတယ္။ က်မ.. ဒါ့ထက္ျမန္ေအာင္.. ျပီးေတာ့ ဒါ့ထက္ပို မေလွ်ာက္ႏိုင္ေတာ့။ က်မကေလးေတြလည္း လူေတြေပၚက လိုက္လာေပမဲ့ မိုးေရေအာက္မွာ သိပ္ပင္ပန္းေနရွာျပီ။ ေတြးေနတာက တျခား.. တကယ့္လက္ေတြ႔မွာေတာ့ က်မ တဗုံးဗုံးလဲျပန္ပါျပီ။ သားၾကီးေရာ.. မိန္းကေလးတခ်ိဳ႕.. ေယာက်္ားေလးတခ်ိဳ႕ေရာ.. ပို လဲက်လာသလိုပဲ..။ ရုတ္တရက္ က်မ ႏွလံုးေတြက ရင္ပတ္ထဲကေန ခုန္ထြက္သြားေတာ့မလို ခုန္ေပါက္လာၾကတယ္။ က်မအေမာ ဆိုက္သံကို က်မ ျပန္ၾကားေနရတယ္။ ေၾကာက္စရာၾကီး။ က်မဆီကို လူေတြ ၀ိုင္းလာတာ က်မသိေနတယ္။ မိန္းကေလးသံေတြ.. အမ .. အမ.. အမ... မရေတာ့ဘူးထင္တယ္။ သူ… မရေတာ့ဘူး.. ေသလိမ့္မယ္ထင္တယ္တဲ့။ က်မ ဘာမွမေျဖႏိုင္ေတာ့ဘူး။ မ်က္ရည္ေတြ စီးက်လာတယ္။ က်မ ေလွ်ာက္ခဲ့တာ ၇နာရီနီးပါး ေတာက္ေလွ်ာက္..။ စိတ္က ေဆာင္ေပမဲ့ လူက မေဆာင္ႏိုင္ေတာ့ဘူးထင္ပါရဲ႕..။ ဟုတ္တယ္.. က်မ ေသေတာ့မယ္ထင္တယ္။

အဲလိုေတြးလိုက္ခ်ိန္မွာပဲ အံုးကနဲ က်မေမွာက္လ်က္ၾကီး ျပဳတ္က်သြားတယ္။ ရႊ႔ံေရေတြထဲ မ်က္ႏွာၾကီးအပ္လို႔။ က်မ လံုး၀ မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ က်မ ေခါင္းေတာင္ မထူႏို္င္ေတာ့ပါဘူး။ စိုးရိမ္တၾကီးလက္ေတြကို စိတ္မပူေစခ်င္လို႔ ေခါင္းေထာင္ျပခ်င္ေပမဲ့ က်မ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ ပါဘူး။ က်မစိတ္ထဲ.. အေဖေရ..လို႔ တမိတယ္။ က်မ ဘယ္လိုမွ မလႈပ္ေတာ့ပါဘူး။ အားလံုး တက္ညီလက္ညီ.. ဒီမွာ သူ မရေတာ့ဘူး ..ေသလိမ့္မယ္.. ခဗ်ားတို႔ တခုခု စီစဥ္ပါတဲ့..။ ေနာက္ေတာ့ က်မကို တေယာက္က ေပြ႔ခ်ီတယ္။ ေနာက္ ခဏ ဆက္ေလွ်ာက္ေနတာ သိတယ္..။ က်မမ်က္ေစ့မွိတ္ထားရင္း လိႈင္းလံုးေတြေပၚကေန လိုက္လာရသလိုပဲ..။ ေနာက္ေတာ့ ေအးစက္မာေက်ာတဲ့ အခင္းတခုေပၚ က်မကို ခ်လိုက္တယ္။ ကိုယ္ေပၚကို ေအးစက္စက္ ခပ္ေလးေလး အ၀တ္တခု လာတင္တယ္။ ရာေက်ာ္က က်မနားကို တိုးတိုးေလးလာေျပာတယ္။ "အေမ.. ညည္း သိပ္ပင္ပန္းေနျပီ။ အဲဒါ သူတို႔ ဆိုင္ကယ္ေခၚထားတယ္။ ဆိုင္ကယ္သမားလာမယ္။ ခု လမ္းျပတေယာက္ ေစာင့္က်န္ခဲ့မယ္။ ညည္း သူနဲ႔ လိုက္ခဲ့ေနာ္.." တဲ့။ က်မ မေနခဲ့ခ်င္ဘူး .. ေၾကာက္ေနတယ္.. ဒါေပမဲ့ က်မ ႏႈတ္ခမ္းေတြေတာင္ မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ က်မ ကေလးေတြ..။ ရာေက်ာ္က က်မနားကပ္လာေတာ့ က်မၾကိဳးစားျပီး ေျပာလိုက္တယ္.. ကေလးေတြ.. လို႔။ ရာေက်ာ္က ျပန္ေျပာတယ္.. ကေလးေတြကို ေမေမနဲ႔ ထားခဲ့မယ္.. စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္.. သူတို႔ တာ၀န္ယူတယ္.. အေဖနဲ႔ သားၾကီးကေတာ့ ဆက္လိုက္သြားမယ္တဲ့။ က်မ မ်က္ရည္ေတြ စီးက်လာတယ္။ သားေရာ သမီးေရာ.. သိပ္ကို ေပ်ာ့ေခြေနျပီ။ မိုးေလေအးေအးကလည္း စိမ့္ေနေအာင္ တိုက္လို႔။ လမ္းျပေခါင္းေဆာင္က အမ စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္.. ဆိုင္ကယ္သမား လာမယ္.. တဲ့။

က်မ အိပ္ေနတဲ့ ေဘးကို သားနဲ႔ သမီး ေရာက္လာတယ္။ ရာေက်ာ္က က်မတို႔မွာ ပါလာတဲ့ အ၀တ္ထုပ္ထဲက အ၀တ္ေတြကို ေရညွစ္ျပီး က်မတို႔ ကို္ယ္ေတြေပၚမွာ ျခံဳေပးတယ္။ မေႏြးေပမဲ့ ေလတိုးတာကိုေတာ့ နည္းနည္း သက္သာေစတာေပါ့။ သမီးနဲ႔သားက က်မကို ဖက္ထားေတာ့ နည္းနည္း ေႏြးေစတာေပါ့ေလ။ ခဏၾကာေတာ့ သားေရာ သမီးေရာ က်မပါ ပင္ပန္းတာေတြနဲ႔ ေမ့ကနဲ အဆက္ျပတ္သြားတယ္။ က်မ ျပန္ႏိုးလာေတာ့ သမီးနဲ႔ သားက အသက္ျပင္းျပင္းရႉလို႔ အိပ္ေမာက်ေနလိုက္တာ။ က်မ ပတ္၀န္းက်င္မွာ တိတ္ဆိတ္.. မိုးသံနဲ႔ ညပိုးေကာင္ေတြ ေအာ္သံ..။ သစ္ရြက္ေလတိုးသံ။ ေဘးဘီကို ၾကည့္ေတာ့ က်မတို႔က စိုက္ခင္းတခုထဲက အမိုးနဲ႔ အခင္း က်ိဳးတိုးက်ဲတဲပဲ ရွိျပီး အကာမရွိတဲ့ တဲတလံုးေပၚမွာ အိပ္ေနၾကတာ။ က်မစိတ္ထဲ ျဖန္းကနဲ ေၾကာက္သြားျပီး သတိတရနဲ႔ ၾကည့္မိေတာ့ က်မတို႔နဲ႔ မလွမ္းမကမ္းမွာ လူတေယာက္ လွဲအိပ္ေနတယ္။ သူ႔ေဘးမွာ ဆိုင္ကယ္တစီး..။ က်မဒီေတာ့မွ ေသခ်ာ သတိရေတာ့တာ..။ ျပီးေတာ့ က်မစိတ္ထဲ သူ႔ကို ေၾကာက္တာေတြ စိုးရိမ္ ထိတ္လန္႔တာေတြလည္း တခုမွ မရွိေတာ့ပါဘူး။ (တကယ္ေတာ့ အဲဒီလူငယ္ေလးသာ သစၥာမရွိ.. စိတ္ထားမေကာင္းခဲ့ရင္ က်မတို႔ ဘ၀က ေၾကာက္စရာၾကီးပါ.. ခုထိ ေတြးမိတိုင္း အဲဒီလူငယ္ေလးကို ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္)။

ေကာင္းကင္ဆီၾကည့္ေတာ့ တိမ္ေတြပါးေနတယ္။ လင္းေတာ့မွာလား မသိ။ က်မ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ထထိုင္ လိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့မွ လွဲအိပ္ေနတဲ့သူဆီက စကားသံ ထြက္လာတယ္.. စဗိုင္းဒီမိုင္း ခပ္ ဖိ.. တဲ့။ ေနေကာင္း လား အမ.. ေပါ့။ က်မ ‘ခ’ တလံုးပဲ ျပန္ေျဖႏိုင္တယ္။ သူက ထိုင္းလို ဆက္ေျပာေနတယ္။ က်မက (ထိုင္းလို မေျပာတတ္ဘူး) လို႔ ျပန္ေျပာေတာ့ သူ ဆက္မေျပာေတာ့ဘူး။ (သမီးေလး ကေတာ့ ထိုင္းလို ေကာင္းေကာင္းေျပာတတ္ပါတယ္) လို႔ေျပာမွ သူက ‘အိုေကခပ္’ တဲ့။ (က်မက အဲဒီေလာက္ေလးေတာ့ ေျပာတတ္ေအာင္ သင္ထားပါတယ္..) ကေလးႏွစ္ေယာက္ကို စမ္းၾကည့္ေတာ့ ကိုယ္ေလးေတြက ပံုမွန္အတိုင္း ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ရွိေနပါတယ္။ ဖ်ားနာတဲ့ပံု မရွွိပါဘူး။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အလင္းေရာင္ ပ်ိဳ႕လာပါတယ္။ မိုးလည္း စဲသြားပါတယ္။ ဒီေတာ့မွ ဆိုင္ကယ္သမားကို ၾကည့္မိေတာ့ လူငယ္ေလးပဲ ရွိပါေသးတယ္။ သူက 'သြားၾကစို႔'တဲ့။ (က်မက အဲေလာက္ေတာ့ နားလည္ပါတယ္)။ ဒီေတာ့မွ သမီးနဲ႔ သားကို ႏႈိးရပါတယ္။ ကေလးႏွစ္ေယာက္က အံ့ၾသစရာေကာင္း ေလာက္ေအာင္ လန္းလန္းဆန္းဆန္းနဲ႔ ႏိုးလာပါတယ္။ (ကေလးေတြ မဖ်ားမနာတာလည္း ကံေကာင္းတာပါပဲ)။

သူက ကေလးေတြကို ထိုင္းလိုေျပာေတာ့ သားနဲ႔ သမီးက ထိုင္းလို ေကာင္းေကာင္းတတ္တာမို႔ သူေျပာသလို လိုက္လုပ္ပါတယ္။ တဲေပၚက ဆင္း ဘိနပ္ေတြ ျပန္စီးၾကပါတယ္။ ကိုယ္ေပၚမွာ ျခံဳထားတာေတြက မ်က္ႏွာသုတ္ ပု၀ါေတြ နဲ႔ အက်ၤီအပိုေတြ။ သမီးက အဲဒီ အ၀တ္ေတြကို ေကာက္ျပီး ဆိုင္ကယ္ေရွ႕က ျခင္းထဲကို ထည့္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဆိုင္ကယ္သမားရဲ႕ ေရွ႕မွာ သမီးက ထိုင္.. ေလတိုက္ေနတာမို႔ သမီးကို မ်က္ႏွာသုတ္ပု၀ါ ျခံဳေပးရပါ တယ္။ ေနာက္ ဆိုင္ကယ္သမားေနာက္မွာ သားငယ္ေလး။ သားငယ္ေလးေနာက္က က်မ..။ ဆိုင္ကယ္က ေျပာင္းခင္းရႊ႔ံကန္သင္းရိုးေပၚမွာ ေမာင္းရတာမို႔ ခမ်ာ ခက္ခက္ခဲခဲပါ..။ တခ်က္တခ်က္ လမ္းေဘးကို ေခ်ာ္ေခ်ာ္က်သြားလို႔ က်မမွာ ဘုရားတ ေနရပါေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ စိုက္ခင္းထဲက ထြက္သြားျပီး ကားလမ္းမ ေပၚ ေရာက္သြားပါတယ္။ မိုးလည္း စင္စင္လင္းခဲ့ပါျပီ။ လာခဲ့တဲ့ လမ္းကို ျပန္ ေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေတာင္ေတြ အဆင့္ဆင့္က က်မတို႔ ေနာက္မွာ က်န္ခဲ့ျပီ။ ဟိုင္းေ၀းလမ္းမေပၚ နာရီ၀က္ေလာက္ေမာင္းျပီးခ်ိန္မွာေတာ့ လမ္းသြယ္ေလး တခုထဲ ၀င္လိုက္ ပါတယ္။ ေအာ.. ရြာေလးတရြာပဲ..။ တေနရာေရာက္ေတာ့ ရြာလမ္းဆံုး ေျပာင္းခင္းေတြထိပ္မွာ ဆိုင္ကယ္ကို ရပ္လိုက္ပါတယ္။

ေနာက္ သူက သမီးကို ထိုင္းလိုေျပာ။ သမီးက စကားျပန္။ ဆင္းေလွ်ာက္ရမယ္ ေမေမ..တဲ့။ ၁၀မိနစ္ေလာက္ ေလွ်ာက္လိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ လမ္းျပ၂ေယာက္နဲ႔အတူ သားၾကီးနဲ႔ သူ႔အေဖကို သစ္ပင္တပင္ရင္းမွာ ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင္ေနတာ ေတြ႔လိုက္ရပါတယ္။ အိုးး သားအဖႏွစ္ေယာက္လံုး ေပပြ စုတ္ျပတ္လို႔။ သားၾကီးေျခေထာက္ေတြက ဖူးေယာင္ေန ပါတယ္။ ဒီေတာ့မွ သတိရျပီး ကိုယ့္ေျခေထာက္ကိုယ္ျပန္ငံု႔ၾကည့္ေတာ့ ေသြးစေသြးနေတြနဲ႔ ရႊ႔ံေတြေရာေနတဲ့ ေျခေထာက္ေတြက က်မအတြက္ေတာ့ တကယ့္ သူစိမ္း အရာ၀တၳဳ တခုလို။ လမ္းျပက အမ ေနေကာင္း တယ္ေနာ္.. က်ေနာ္တို႔က အမေတာ့ ေသမွာပဲ.. ျပႆနာ ဘယ္လို ရွင္းရပါ့မလဲလို႔ ပူေနတာ.. ေတာ္ပါေသးရဲ႕ဗ်ာတဲ့။ ကဲ.. က်ေနာ္တို႔ကို လူေတြ ျမင္မွာ စိုးလို႔ တေနရာမွာ သြားခိုၾက ရမယ္.. တဲ့။ က်န္တဲ့ အုပ္စုေတြက ပထမ ကားတစီးနဲ႔ မိုး သိပ္ မလင္းခင္ကတည္းက ျပန္သြားႏွင့္ျပီတဲ့။ က်မတို႔ မိသားစုက ေနာက္တသုတ္တဲ့။

ေျပာင္းခင္းေနာက္တခုထဲ ေလွ်ာက္ရျပန္ျပီ။ သန္းေခါင္ထက္လည္း ညဥ့္မနက္ႏို္င္ေတာ့ျပီ။ သားၾကီးကေတာ့ စကားတခြန္းမွ မေျပာေတာ့ပါဘူး။ သူ႔အေဖက က်မကို ေျပာျပေနတယ္။ သားၾကီး ေတာ္ေတာ္ ပင္ပန္းျပီး နာသြားတယ္။ ညည္းက်န္ခဲ့ျပီး ေနာက္ဆက္ေလွ်ာက္ေတာ့ သူ မႏိုင္ေတာ့ဘူး။ စိတ္ပူလိုက္တာ.. သူေတာင္ ပါလာပါဦးေတာ့မလားလို႔.. တဲ့။ သားၾကီးက ထြားကလည္း ထြား.. ၀ကလည္း ၀တဲ့အျပင္ တခါမွ အပင္ပန္း မခံရဖူးေတာ့ သူ ဘယ္လိုမွ ရင္မဆိုင္ႏိုင္တာပါ။ ၁၀မိနစ္ေလာက္ ေလွ်ာက္ျပီးမွ ဟို ေတာင္ကုန္းေပၚက ဂူေလးထဲမွာ ခိုမယ္တဲ့။ ေတာင္ကုန္းေလးက သိပ္ေတာ့ မျမင့္ပါ။ အေပၚေရာက္ေတာ့ ကြမ္းယာဆိုင္ေလး တဆိုင္စာေလာက္ အက်ယ္ရွိတဲ့ ေက်ာက္ဂူေပါက္ေလး။ အဲဒီထဲမွာ ဖုန္တေသာေသာနဲ႔ ေစာင္ေတြခင္းထားတဲ့ အပံု။ က်မ ရာေက်ာ့္ကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့ ရာေက်ာ္က အလိုက္တသိနဲ႔ အဲဒီေစာင္ေတြကို ဖယ္ထုတ္ျပီး ဖုန္ေတြခါပစ္ပါတယ္။ အေကာင္ပေလာင္ေတြ ရွိမွာစိုးလို႔ပါ။ ျပီးမွ က်မတို႔ မိသားစု အဲဒီ လွ်ိဳေပါက္ေလးထဲ ၀င္ျပီးနားရပါတယ္။ အဲဒီက်ေတာ့မွပဲ ဇင္းမယ္ က က်မကို ပူေနမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြ မိတ္ေဆြေတြဆီ ဖုန္းေတြ ဆက္တုိက္ေခၚျပီး ျပန္ေရာက္မယ့္အေၾကာင္း သတင္းေပးရပါတယ္။ က်မတို႔ကို ေရြးဖို႔ အဆင္ေျပရဲ႕လားဆိုေတာ့ က်မရဲ႕ အကိုလိုျဖစ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ စာေရးဆရာ(DV Lottery ေလွ်ာက္ေပးတာလည္းသူ :D)က အကုန္ တာ၀န္ ယူတယ္လို႔ ဒီဒီက ေျပာပါတယ္။ ဒီေတာ့မွပဲ က်မ မ်က္ရည္ေတြေတြ က်ႏိုင္ပါေတာ့တယ္။ ဒီေတာ့မွ သားၾကီး ကေတာင္ မ်က္ရည္ေတြက်လို႔.. တကယ္ေတာ့ သူ ၀မ္းနည္းေနရွာတာပါ။ က်မကေတာ့ က်မ သားသမီးေတြရဲ႕ ဒီစိတ္ဒဏ္ရာကို ေပ်ာက္ေအာင္ ကုစားေပးရမယ့္ တာ၀န္တခု က်မမွာ တိုးလာျပီလို႔ ေတြးေနမိ ပါတယ္။

လမ္းျပကို ကားက ဘယ္ေတာ့ လာမွာလဲဆိုေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး တဲ့..။ ခဏၾကာေတာ့ ဆိုင္ကယ္သမားေလးက ထမင္းထုပ္ေတြလာေပးပါတယ္။ ၾကက္ဥေၾကာ္ေတြနဲ႔။ ျပီးေတာ့ ခမ်ာက က်မတို႔ကို ပါရာစီတေမာေတြ တိုက္ရွာပါတယ္။ မိုးက ေစြလိုက္ သည္းလိုက္.. တခ်က္ တခ်က္ ေလပါ ပါ။ က်မက သားနဲ႔ သမီးကို ေပးအိပ္ ထားလိုက္ပါတယ္။ သူတို႔ နားရေအာင္..။ က်မလည္း ေခြေခြေခါက္ေခါက္ေလး လွဲ..။ ရာေက်ာ္နဲ႔ သားၾကီးကေတာ့ ေျခဆင္းလက္ဆန္႔ပဲ ေနရပါတယ္။ လမ္းျပနဲ႔ စကားေအးေအးေဆးေဆး ေျပာၾကေတာ့မွ က်မတို႔ ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ ခရီးက ၁၂ကီလိုေလာက္ ရွိတယ္တဲ့။ ေတာင္ေတြ ေက်ာ္လာခဲ့တာတဲ့။ အမတို႔က ေတာ္ေတာ္ ႏုတာပဲ.. တဲ့။ တကယ္ေတာ့ ဒီလမ္းဟာ ရွမ္းျပည္က လူေတြ ထိုင္းဘက္ကို ခိုး၀င္တဲ့ အနီးဆံုးလမ္းေပါက္ပါ.. တဲ့။ အဲဒီလမ္းကို လူေပါင္းမ်ားစြာ.. သူတို႔ လိုက္ပို႔ခဲ့တာ.. က်မတို႔ေလာက္ ႏုတာ တခါမွ မပါဖူးပါဘူးတဲ့။ ဟုတ္မွာပါ..။ အဲလို ေအးေအးေဆးေဆး စကားထိုင္ေျပာေနရင္းက်မွပဲ က်မရဲ႕ လက္ေမာင္းေတြ ေက်ာေတြက ကိုက္ခဲလာပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔…. တေနကုန္.. ေက်ာက္ဂူေလးထဲမွာ… က်မတို႔ ျဖတ္ခဲ့တဲ့ လမ္းတေလွ်ာက္ ၾကံဳရတဲ့ ျမန္မာႏို္င္ငံ သားေတြရဲ႕ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ိဳးစံုကို နားေထာင္ရင္း ညေန ၆နာရီ ထိုးသြားပါတယ္။ က်မစိတ္ထဲက ထင္ထားတဲ့ အတိုင္း ေမွာင္စပ်ိဳးမွပဲ က်မတို႔ကို ေခၚမယ့္ကားက ေရာက္လာပါတယ္။

ကားေပၚ ျမန္ျမန္တက္.. ကားေနာက္ခန္း ၀မ္းဗိုက္ထဲ ၀င္… လွဲအိပ္ လွဲအိပ္.. ျပီးေတာ့ အေပၚကေန အခင္းၾကီး တခု အုပ္..။ မိသားစု တစုလံုး တိုးက်ိတ္ျပီး ေခြေခါက္..။ ကဲ.. ကားထြက္ျပီ။ ကားက တရိပ္ရိပ္ေျပး။ ဒါေပမဲ့ ၃နာရီေလာက္ပဲ ေမာင္းလိုက္ရျပီး ေနာက္မွာေတာ့ ရျပီ ထေတာ့လို႔ ထိုင္းလိုေျပာလို႔ ထၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်မတို႔ မိသားစု ဇင္းမယ္ျမိဳ႔ထဲကို ျပန္ေရာက္ပါျပီ။ က်မတို႔ သြားမယ့္ေနရာ…။ အဲဒီမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြက ၾကိဳလို႔။ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြနဲ႔ စုတ္ျပတ္သတ္ေနေပမဲ့ က်မတို႔ မိသားစု ေသတြင္းကေန ျပန္ေရာက္ခဲ့ပါျပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့တဲ့ ခရီး.. ေမ့မရႏိုင္မယ့္ အေတြ႔အၾကံဳပါပဲေလ..။

+++++

တကယ္ေတာ့.. အဲဒီ ခရီးကို က်မတို႔ကသာ ဆန္းသစ္ခံစားေနေပမဲ့.. တကယ္က ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ အမ်ားၾကီးဟာ.. နယ္စပ္မ်ဥ္းတနံတလ်ားတေလွ်ာက္မွာ က်မတို႔ မိသားစု ၾကံဳရတဲ့ အျဖစ္ဆိုးေတြကို ၾကံဳေန ရင္ဆိုင္ေနၾကရတာပါ..။ က်မတို႔ကမွ ဒီခရီးၾကမ္းကို တညတည္း ျဖတ္သန္းခဲ့ရတာ..။ စစ္တပ္ရဲ႕ ထိုးစစ္နဲ႔ ဖ်က္ဆီးေႏွာက္ယွက္မႈေတြေၾကာင့္ အိမ္ဆိုတာနဲ႔ေတာင္ တခါမွ မေနဖူးရရွာတဲ့ IDP လို႔ ေခၚတဲ့ ရြာပုန္းရြာေရွာင္ မိသားစုေတြ ဆိုရင္ က်မတို႔ ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ ခရီးၾကမ္းမ်ိဳး ဘ၀ၾကမ္းမ်ိဳးထဲမွာ ရက္ေပါင္း လေပါင္းမ်ားစြာ.. တခါတေလ ႏွစ္ခ်ီတဲ့အထိ က်င္လည္ေနၾကရတာ။ က်မတို႔ကမွ ကိုယ့္ ကိုယ္ေရး ကိုယ္တာအတြက္ ျဖစ္ရတာ..။ ေတာထဲ လွည့္လည္သြားျပီး ဒုကၡေရာက္ေနသူ IDP ေတြ.. ေျမျမွဳပ္မိုင္း ထိသူေတြကို လိုက္ရွာကယ္တင္ေနတဲ့ Back Pack ေစတနာရွင္ ေဆးကုသေရးအဖြဲ႕ေတြ... ေနာက္ မတရားစစ္အစိုးရကို ျဖဳတ္ခ်ဖို႔ လက္နက္ကိုင္ တိုက္ေနတဲ့ ေတာ္လွန္ေရးသမားေတြဆိုရင္.. အမ်ားအတြက္ ခရီးၾကမ္းေတြ ႏွင္ေနရတာ ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္.. ရန္လိုသူေတြနဲ႔ လက္တကမ္းကေန..။ ျပီးေတာ့ စား၀တ္ေနေရးအတြက္ သူမ်ားႏိုင္ငံထဲ ခိုး၀င္ရင္း အသက္ ေပးလိုက္ရသူေတြ..။ အဲလိုပဲ ဘ၀ပါ ေပးလိုက္ရတဲ့ မိန္းကေလးေတြ…။ ဒါတင္ပဲလား..။ ကိုယ့္တိုင္းျပည္ထဲ မွာေတာင္ ထမင္း နပ္မွန္ေအာင္ မစားရတဲ့ ဘ၀ ဘ၀ေတြ..။ တကယ္ေတာ့ က်မတို႔ မိသားစု ၾကံဳခဲ့ရတာေတြကို တမင္ေရးျပတာက အဲလို ဘ၀ေတြ တကယ္ရွိေၾကာင္း သက္ေသျပခ်င္လို႔ပါပဲ။ က်မရဲ႕ ဒုကၡကို ခ်ျပခ်င္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ က်မတို႔က မိတ္ေဆြေကာင္း ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံေတြ ရွိလို႔သာ အလြယ္တကူ ျပန္ထူ ႏိုင္ခဲ့တာပါ..။ ဒီေတာ့… ဘာ ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံမွ မရွိတဲ့ သာမန္ အလုပ္သမား ေတြဆို ဘယ္လို ေနပါ့မလဲ..။ က်မျဖင့္ ေတြးေတာင္ မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ပါ..။

+++++

တကယ့္ မထိတ္သာ မလန္႔သာ ခရီးကေန ျပန္အေရာက္မွာေတာ့ က်မကို ပူပန္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အီေမလ္ေတြ တပံုၾကီးနဲ႔ အရပ္ရပ္က စိတ္ပူလို႔ လွမ္းေမးၾကတဲ့ သတင္းစကားေတြက ေစာင့္ၾကိဳေနတာ တအားပါပဲ..။ အားလံုး စိတ္ပူပူနဲ႔ သိခ်င္တာကေတာ့ ဘာဆက္လုပ္မလဲဆိုတာပါ..။ ကံကေကာင္းခ်င္ေတာ့ အေမရိကန္သံရံုးက က်မတို႔ ဗီဇာကို ေနာက္ထပ္ ၆လ ေပးထားပါတယ္။ ေလယာဥ္လက္မွတ္ေအးဂ်င့္ကလည္း က်မတို႔ကို သနားလို႔တဲ့ ေလယာဥ္လက္မွတ္ေတြကို ရက္အကန္႔အသတ္မရွိ ေနာက္ဆုတ္ ေရႊ႔ဆိုင္း ေပးပါတယ္။ အေ၀းကဆိုရင္ေတာ့ အေမရိကမွာ ရွိေနတဲ့ ေမာင္ေနလင္းတို႔ တစံုနဲ႔ ခ်ိဳသင္းတို႔ တစံုကေတာ့ အပူဆံုးေပါ့..။ သူတို႔နဲ႔လည္း ခင္တဲ့ ထိုင္းက က်မရဲ႕ မိတ္ေဆြေတြဆီ တခ်ိန္လံုး သတင္းလွမ္းေမးေနၾကတယ္လို႔ ဆီးေျပာၾကေတာ့ အားရွိရတာ အမွန္ပါ။

အဲဒီကာလမွာ ေနာက္ထပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတာက ဘေလာ့ေလာကထဲက ညီမေလးေတြ..။ လူခ်င္းေတာင္ မျမင္ဖူးပါဘဲနဲ႔ ခ်စ္ခင္ေနၾကတာမို႔ က်မတို႔ သတင္းၾကားေတာ့ ပူပူပန္ပန္ လွမ္းေမးၾက..။ ျပီးေတာ့ က်မဘေလာ့ရဲ႕ Cbox မွာ ေဒၚေမျငိမ္းတို႔ မိသားစုကို ထိုင္းစစ္တပ္က ဖမ္းထားတယ္လို႔ တေယာက္က ၀င္ေရးထားတာကို ေပ်ာက္သြားေအာင္ message ေတြ အလုအယက္ တင္ၾကသတဲ့။ အဲဒါေလးေတြက စိတ္ဓာတ္အားအင္ရတာပါပဲ။ ဇင္းမယ္ကို က်မတို႔ ျပန္ေရာက္တာ ေအာက္တိုဘာလ ၂ရက္ေန႔ည…။ အားလံုးက ကိုယ္ေရာင္ ေဖ်ာက္ေနဖို႔ အၾကံေပးတဲ့အျပင္ က်မတို႔ကိုယ္တိုင္ကလည္း ေၾကာက္ေနၾကတာမို႔ မိသားတစုလံုး အိမ္ထဲက အိမ္ျပင္ မထြက္ဘဲ ေနရတဲ့ ရက္ေတြေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေကာင္းမႈနဲ႔ ေနစရာအိမ္မပူရ..။ အစစ ျပည့္ျပည့္စံုစံုနဲ႔.. (ပုန္းခိုေနရတာက လြဲလို႔..)။ ဒါေပမဲ့ စိတ္ထဲမွာ အနာဂတ္မေရရာမႈကေတာ့ ဖိစီးေနတာေပါ့ေလ..။ သမီးနဲ႔ သားငယ္ေလးက ေက်ာင္းျပန္တက္ခ်င္ေနရွာျပီ။ ဒီလိုနဲ႔ အိမ္တြင္းေအာင္း တလေလာက္ရွိလာေတာ့မွ သားနဲ႔သမီးကို ေက်ာင္းျပန္တက္ခိုင္း.. က်မလည္း အျပင္နည္းနည္း ထြက္ရပါတယ္။

ေနာက္တၾကိမ္ဆိုတာကေတာ့ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔ပဲ ေတြးထားခဲ့ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ေနာက္တၾကိမ္ ဆိုခဲ့ရင္လည္း ေနာက္ထပ္လိုအပ္တဲ့ ေငြေၾကးကို က်မ ဘယ္လိုမွ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ဆိုေတာ့ ထိုင္းမွာ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ ဆက္ေနမလဲဆိုတာပဲ စဥ္းစားရပါေတာ့မယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုး ၀ိုင္းပူၾကရ.. ၀ိုင္းကူၾကရ တဲ့ အခ်ိန္ ေပါ့…။ ေနာက္ထပ္တခါသာ တရားမ၀င္ေနထိုင္မႈနဲ႔ ျငိျပီဆိုရင္ေတာ့ က်မတို႔က အမႈၾကီးျပီေလ..။ ဒါေပမဲ့ .. လူက ေနေပမဲ့ ကံက မေနဘူးဆိုတာလို… ျပဳခဲ့ဖူးသမွ် ကုသိုလ္ကံအက်ိဳးဆက္နဲ႔ က်မတို႔ မိသားစုအေပၚ ေမတၱာထားၾကတဲ့ သူေတြရဲ႕ ေက်းဇူးနဲ႔…။ က်မရဲ႕ ေခါင္းမာမာနဲ႔ အလြယ္တကူ အေလွ်ာ့မေပးတတ္တဲ့ အက်င့္နဲ႔ က်မလုပ္သမွ် ပံ႔ပိုးတဲ့ ခင္ပြန္းရဲ႕ အားနဲ႔..။ ျပီးေတာ့ ေမာင္ေနလင္းနဲ႔ ဇနီးက ဒီကို ေရာက္ေအာင္သာ လာဖို႔ ၾကိဳးစား.. က်ေနာ္တို႔ ရွိတယ္ဆိုတဲ့ စကားတခုရဲ႕ အားနဲ႔..။ က်မ လက္က်န္အားအင္ေတြ အကုန္ စိုက္ထုတ္လို႔ ေနာက္တၾကိမ္ ထပ္ၾကိဳးစားတာမွာ……………….. အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ အဆင္ေျပ ေခ်ာေမာစြာ နဲ႔… ဒီဇင္ဘာ ၂၅ရက္ေန႔ … Washington Dulles International Airport မွာ လာၾကိဳေနတဲ့ သားေနလင္းရဲ႕ ေရွ႔ေမွာက္ကို ဆိုက္ဆိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ ေရာက္ႏိုင္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက ဒီမိသားစုၾကီးကို ထိုင္းကေန အေမရိကအေရာက္ အစအဆံုး ကူညီ အေဖာ္လုပ္ ေပးခဲ့ရတာကေတာ့ က်မရဲ႕ ေဘာ္ေဘာ္ၾကီး ဘေလာ့ဂါ ၾဆာေယာေပါ့ရွင္…။ (ေနာက္ထပ္သာ အမႈထပ္ျဖစ္ရင္ အဲဒီတခါ သူပါ အမႈတြဲမွာ.. :P)

+++++

(စာေရးဆရာဆိုေတာ့လည္း နိဂံုးကို သပ္သပ္ယပ္ယပ္ ခ်ဳပ္ေပးခ်င္ပါတယ္.. ဆိုေတာ့ ခုက နိဂံုးနဲ႔ မတူ။ ဒါေၾကာင့္ အပိုင္း(၄၃)မွာ နိဂံုးသပ္ပါ့မယ္။ မွတ္မွတ္ရရ အသက္ကလည္း ၄၃ဆိုေတာ့  Happy Ending ထင္တာပဲ :D)


14 comments:

သက္ေဝ said...

ဆရာမေရ...
ထပ္တူလိုက္ပါ ေမာပန္းစြာ ခံစားရင္း...ဖတ္ၿပီးေၾကာင္းပဲ ေျပာသြားႏိုင္ပါတယ္...

Moe Cho Thinn said...

ေမာလိုက္တာ ဆရာမေရ..
ဇာတ္သိမ္းႀကိဳသိေနတာေတာင္ အခုမွ ဟင္းးးး ခ် ႏိုင္ေတာ႔တယ္။

ေမ့သမီး said...

အမေရ ခံစားခ်က္ရိွေနလို႕ထင္တယ္။ ဒီအပိုင္းေတြျမန္ျမန္ေရးျဖစ္တယ္ေနာ္။ ဖတ္ရတဲ့ ညီမတို႕ေတာင္ရင္ေမာရတာ။ တကယ္ႀကံဳရတဲ့အမတို႕ဆို ပိုဆိုးမွာပဲဆိုတာ ကိုယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္။ ဒီလမ္းကို သြားလိုက္၊ ျပန္လိုက္လုပ္ေနရတဲ့ ကိုယ့္ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ၊ တိုင္းရင္းသားေတြအစားရင္နာလိုက္တာ။ အရင္းစစ္ေတာ့ အျမစ္ေျမကလွန္ဆိုသလိုပဲ မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး။

P.Ti said...

ဆရာမ
ေရာက္သြားေတာ့မွ သက္ျပင္းခ်ႏိုင္တယ္။ ခရီးၾကမ္းကို မသြားဖူးေတာ့လည္း ႏုေနတာေပါ့။ အဲလုိ ခရီးမ်ိဳးကိုျဖတ္ၿပီး စြန္႔စားၾကရတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံသားေတြရဲ႕ ဘ၀ကို အမ်ားၾကီး စာနာမိပါတယ္။

Nay Lin said...

"က်မရဲ႕ ေခါင္းမာမာနဲ႔ အလြယ္တကူ အေလွ်ာ့မေပးတတ္တဲ့ အက်င့္နဲ႔ "

This is the essential force owned by all successful people.

Unknown said...

ဆရာမ Happy Ending ကို (သိေနေပမယ္.) ေမွ်ာ္ေနပါတယ္.... ဒါၿပီးသြားရင္ အခုလက္ရွိ အေတြ.အႀကံဳေတြဆက္ေရးပါအံုးေနာ္ :P

tg.nwai said...

အစ္မေရ.. ေမာလုိက္တာေနာ္..အစ္မ ခရီးၾကမ္းၾကီးက ျပန္လာလုိ႔..ဆုိတဲ႔ သတင္းစကား ဘေလာ႔ဂ္ေပၚမွာ ျမင္ရေတာ႔မွ..ေတာ္ပါေသးရဲ႕လုိ႔..အဲဒီတုန္းက စိတ္ပူေနတာ..

ဖုိးလမင္း said...

စာေရးဆရာမဆုိေတာ႔ လက္ေတြ႔က်က် အသက္ပါပါ ခံစားခ်က္ထိထိ ေရးလုိ႔ရေအာင္ သဘာ၀ကံၾကမၼာက အဲ လုိျဖစ္ေအာင္ အဲဒီေနရာကို ပုိ႕ေဆာင္ေပးလိုက္တာပါ။အဲ ဒီ အေတြ႕အၾကံဳသာမရခဲ႔ ရင္ ဒီဘေလာ႕က ဒီေလာက္ အသက္၀င္မယ္မထင္ ပါ။ ေမ႔သမီးေျပာသလုိပါပဲ အရင္းစစ္ အျမစ္ေျမက လွန္ ဆုိတာလုိ ဒီအေၾကာင္းေတြကုိ ေနျပည္ေတာ္က အၾကီး အကဲ ၾကီးမ်ားသိေစခ်င္ပါတယ္။လူတစ္ဖက္သားေပၚ မွာ အထင္ေသးလြန္း ၾကီးလြန္းတတ္တဲ႔ ထုိင္းေတြရဲ႕ စရုိက္ကလညး္ ဒီေနရာမွာ ေပၚလြင္ပါတယ္။

ဖုိးလမင္း said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ATN said...

သည္လိုဘ၀ေတြ တကယ္ရွိေနခဲ့တာ အႏွစ္ ၂၀ မကေတာ့ပါဘူး... သူတို႕ခမ်ာ သည္လိုဘ၀ေတြ ရွိေၾကာင္းကို လူတကာသိေအာင္ ေျပာျပႏိုင္ခြင့္လည္း မရွိခဲ့ၾကရွာဘူး...
ခုေတာ့ သည္ဘ၀ေတြရဲ႕ တစြန္းတစကို က်န္သူေတြ သိရွိသြားေအာင္ အေသးစိပ္ မွတ္တမ္းတင္ေပးခဲ့တဲ့ အတြက္ သည္လူေတြက မေမျငိမ္းကို ေက်းဇူးတင္ေနၾကမွာပါ...
ရင္နာနာနဲ႕ နားေထာင္ခဲ့ဖူးတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ရင္နာနာနဲ႕ပဲ ဖတ္ေနခဲ့ရတာပါ...
က်ေနာ္တို႕ ႏိုင္ငံသားေတြ သည္လိုဘ၀မ်ိဳးေတြနဲ႕ ထပ္မၾကံဳၾကရပါေစနဲ႕ေတာ့လို႕ပဲ ဆုေတာင္းေနမိပါတယ္...

ပံုရိပ္ / Pon Yate said...

ဖတ္ၿပီးေတာ့ ေမာသြားပါတယ္ ဆရာမေရ။ ကံႀကီးေပလုိ႔ သာပဲ။ ေဘးမသီရန္မခေရာက္လာတာပဲ ေတာ္ေသးတာေပါ့။

Nge Naing said...

ဆရာမေရ
၄၁ နဲ႔ ၄၂ ကို ေပါင္းၿပီး ဖတ္သြားတယ္။ ဆရာမတို႔ အေတြ႔အၾကံဳကို ဖတ္ရတာ ကၽြန္မတို႔ ေရွ႔တန္းေဒသမွာတုန္းက စစ္တပ္ကုန္းတကုန္းကို သြားတိုက္ဖို႔ အသြားမွာ ရြာသားေတြသိရင္ သတင္းေပါက္ၾကားမွာ စိုးလို႔ ေန႔ဘက္မွာ လူသြားလမ္းကမသြားပဲ ေတာနင္းၿပီး သြားေပမယ့္ ညဘက္ဆို အေရာက္ျမန္ေအာင္ဆိုၿပီး လူသြားလမ္းမွာ ၀င္ခိုးသြားတဲ့အခ်ိန္ တေယာက္ေယက္ ျဖတ္လာရင္ လမ္းေဘးခ်ံဳပုတ္ ေတြမွာ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ပုန္းရတာထက္ေတာင္ သဲထိတ္ရင္ဖို ျဖစ္ရေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ကို ရြာသားေတြ႔သြားရင္ လုပ္မယ့္အလုပ္ မေအာင္ျမင္မွာပဲ ရွိႏိုင္ၿပီး ဆရာမတို႔ကို ေတြ႔သြားရင္ ျပန္ပို႔ခံရမွာနဲ႔ အခ်ဳပ္ထဲေရာက္မွာ ဆိုေတာ့ ပိုအႏၱရယ္မ်ားၿပီး ေၾကာက္စရာေကာင္းပါတယ္။ လူတိုင္းလူတိုင္းကေတာ့ ဘ၀မွာ မထင္မွတ္ထားတဲ့ ဒုကၡဆင္းရဲမႈေတြကို တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ၾကံဳေတြ႔ရမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ သန္းေခါင္ထက္ ညမနက္ဆိုတဲ့ စကားပံုရွိတဲ့အတိုင္း အဆိုးရြားဆံုး အေျခအေနကို အဆံုးစြန္ထိ ႀကံဳေတြ႔ရၿပီးေနာက္ပိုင္း ထပ္ၾကံဳစရာဆိုလို႔ အေကာင္းပဲ ျဖစ္ေတာ့မွာပါ။ ၄၃ ကို ေစာင့္ဖတ္ေနမယ္။

တန္ခူး said...

မ ေရ… ခုမွပဲ အသက္ရွ ုမိေတာ့တယ္… သမီးနဲ ့သားေလးေတြ အသက္နဲ ့မမွ် ရင္ဆုိုင္ခဲ့ၾကရတာ သနားစရာပါ… ကြ်န္မ အဲဒီအျဖစ္ေတြ တကယ္မသိလိုက္ဘူး… ကိုေပါေျပာလို ့ မ တို ့မိသားစု green card ေပါက္တယ္ဆုိတာ သိရေတာ့ မ ဘေလာ့ေပၚက ေပ်ာက္ေနတာ ဒီကိစၥေတြ အလုပ္ရွ ုပ္ေနတယ္လုိ ့ ထင္တာ… အဲဒီလုိ ေန ့ရက္ေတြရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္ေနရတယ္ မထင္ဘူး… တခု သတိထားမိတာက မ ရဲ့ ကံကိုပါ… ဘယ္ေလာက္ အခက္အခဲေတြနဲ ့ ရင္ဆိုင္ေနရေနရ ကယ္တင္ရွင္တေယာက္ေယာက္က ေပၚလာတာပဲေနာ္… ထူးျခားတဲ့ကံပါပဲ မ ရယ္… မ မွာ တကယ့္မိတ္ေဆြေကာင္းေတြ ရွိတာပါ… အရမ္းတန္ဖိုးရွိပါတယ္… မ ေရ… ေတာင္းဆိုထားသလို ဇာတ္သိမ္းေလးကို ေပ်ာ္စရာ ဓာတ္ပံုေလးေတြ ေ၀ေ၀ဆာဆာနဲ ့ေနာ္… ျမသီလာကို ဘယ္ေလာက္ထိ သံေယာဇဥ္တြယ္မိေနသလဲဆို ဇာတ္သိမ္းသြားတာ နွေမ်ာေနမိတယ္…

မီယာ said...

ျမသီလာ ၄၁ နဲ႔ ၄၂ လာဖတ္တာပါ ဆရာမ။ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ အေသးစိတ္ အားလုံးဖတ္ဖုိ႔ ေရးထားတာ မွတ္တမ္းတခုလုိပါပဲ။