Feb 3, 2011

မုန္တိုင္းရဲ႕ ေက်ာရိုး ႏွင့္ ၀တၳဳတိုမ်ား

၀တၳဳတိုတခ်ိဳ႕ ျပန္ဖတ္ခ်င္တယ္လို႔ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္က ေျပာလာတာနဲ႔ က်မကို တေယာက္လုပ္ေပးထားတဲ့ ဒီ Ebook ေလးကို တင္ေပးဖို႔ စိတ္ကူးရပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ေလးကို ဘယ္သူလုပ္ေပးတယ္ဆိုတာ က်မ မသိပါ။ က်မဆီကို အီေမလ္နဲ႔ ပို႔ေပးတာပါ။ က်မျဖင့္ ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ။ ဒါေပမဲ့ သူ အဲလို လုပ္ေပးမယ္ဆိုတာ မသိေတာ့ က်မ စာေတြကို ျပန္မစစ္လိုက္ရလို႔မို႔ Blog မွာ တင္တုန္းက စာရိုက္မွားထားတာေလး တခ်ိဳ႕ေတာ့ မစင္ဘဲ ပါသြားပါတယ္။ နည္းနည္း ရုပ္မလွတဲ့ အမွားေလးတခ်ိဳ႕လည္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာ.. ထြက္ေျပးတဲ့အခါ ၀တၳဳမွာ
ထြက္ေျပးတဲ့အခါ
နာက်င္ျခင္းေျမြေတြက
ခႏၶာကိုလိမ္ပတ္ ညွစ္သတ္ေတာ့
ခပ္ေလ်ာ့ေလ်ာ့အသက္က
မ်က္လံုးျပဴး မ်က္ဆံျပဴးနဲ႔ ရုန္းထ
သူ႔ဘ၀ကို ပိုရုပ္ၾကြလာေစျပန္တယ္..

ဆိုတဲ့အပိုဒ္မွာ မ်က္လံုးျပဴး မ်က္လံုးျပဴးနဲ႔လို႔ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးပါ။ ဒီေတာ့ တခ်ိဳ႕ စာလံုးအက် အမွားေတြကို ဖာသာပဲ ျဖည့္ဖတ္ၾကပါေတာ့ေနာ္..။


4 comments:

စုိးသင့္ေဆြ said...

"A Phay" is so touching.

the day with missing. said...

ကြ်န္ေတာ္ဆရာမရဲ႔ စာဖတ္ ပရိတ္သတ္တစ္ဦး ျဖစ္သလို ဘေလာ႔လ္ ပရိတ္သတ္တစ္ဦးပါ။ကြ်န္ေတာ္ ဆ၇ာမရဲ႔ျမသိတာရဲ အေ၀းမွာကိ ုဖတ္ရင္း ၾကိဳက္လို႔ coppy လုပ္ျပီး သိမ္းထားပါတယ္။ ေနာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ရ႕ဲ scribd အေကာင္႔မွာ ထင္ထားမိတယ္။ဆရာမကိုလည္း ခြင္႔မေတာင္းမိဘူး။ကြ်န္ေတာ္႔ scribd
မွာ လည္း အျခားစာအုပ္ေတြထက္ ဆရာမ စာအုပ္က readcast အမ်ားဆုံးပဲ၊ အခု ဒီ post ဖတ္မိျပီး အရင္က ဆရာမကို ခြင္႔မေတာင္းမိတာ ခြင္႔လြတ္ပါ။ကြ်န္ေတာ္ account name က mgmgkhant007 ပါ။အဲဒါ ဆရာမ မၾကိဳက္ရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္႔အေကာင္႔က ဖ်က္ေပးပါမယ္။ဆရာမ အဲဒိ pdf ကို လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္လည္း ကြ်န္ေတာ႔ဘယ္ email ကိုပို႔ေပးရပါ႔မလဲခဗ်ာ။အမွားပါရင္ခြင္႔လြတ္ပါ။
ဆရာမကို ေက်းဇူးတင္လ်က္

ေမျငိမ္း said...

ကိုေမာင္ေမာင္ခန္႔ေရ..
ကိစၥမရွိပါဘူးရွင္။
က်မေရးတဲ့စာေတြကို ဒီအတိုင္းျပန္တင္တာပဲ..
ပိုေတာင္ပ်ံ႕႔ ႏွံ႔ ေသးတာမို႔ ေက်းဇူးေတာင္တင္ရမွာပါ။ ဆက္ထားပါရွင္။

ေတာ္ဝင္ said...

ကိုရာေက်ာ္နဲ႕အဆက္သြယ္ရခ်င္တယ္
ေပါက္က်ိဳင္း