Aug 30, 2008

လြတ္လမ္း(အပိုင္း-၂)


အိပ္မက္ အပ်က္မွာ..... သူ႔ဘ၀ တနည္းအားျဖင့္ သူ႔အိပ္ခန္းထဲကို သူစိမ္းမိန္းမတေယာက္ ေရာက္လာခဲ့သည္။ အစမွာေတာ့ သူက ရွက္႐ြံ႔ေသြးပ်က္လ်က္။ တၿပိဳင္တည္းမွာ ထို႔အတြက္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အထင္ေသးျပန္သည္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါဟာ ေယာက္်ားပဲဟုပင္ မနည္း အားတင္းေတြး ေတြးေနရသည္။ အဲဒီ မိန္းမက သူ႔ဇနီးတဲ့။ နာမည္က `ႏု
´တဲ့။ ႏုသည္ လွပသည္ဟု မဆိုႏိုင္ေသာလည္း သူႏွစ္သက္ႏိုင္ေသာ မိန္းမတေယာက္ေတာ့ ျဖစ္ေန ခဲ့ပါသည္။
သူက မိန္းမဆိုလွ်င္ ထက္ျမက္သည္ႏွင့္အမွ် ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ရမည္။ ထူးခၽြန္သည္ႏွင့္အမွ် ယဥ္ေက်းလိမၼာရမည္။ လြတ္လပ္ပြင့္လင္းသည္ႏွင့္အမွ် ထိန္းသိမ္းမွန္ကန္တတ္ရမည္ဟု သတ္မွတ္ခဲ့ဖူးရာ ခု ႏုက အဲလို မိန္းမမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ ႏု၏ ပညာတတ္ျဖစ္ျခင္း၊ သူ စိတ္မ၀င္စားႏိုင္ေသာ သူ႔မိဘ၏ စီးပြားေရးကို ကူညီႏိုင္ျခင္း၊ သူ႔ အေပၚ နားလည္ဟန္ မ်က္လုံးမ်ား ရွိျခင္း၊ လႈိက္လွဲ ခ်ဳိသာေသာ ၿပံဳးႏႈတ္ခမ္းမ်ားရွိျခင္းတို႔ႏွင့္ပင္ သူက ဇနီးအေပၚ ေက်နပ္ခဲ့ၿပီ။
ထိုအခါ သူက လုံး၀ လြတ္ေျမာက္ႏိုင္ျခင္း မရေသးသည္ကိုပင္ ခါတိုင္းလုိ မခ်င့္မရဲ မျဖစ္ဘဲ ရွိေနျပန္၏။
ထိုအခါ.... သူ၏ အိမ္ေထာင္သည္ဘ၀က ပထမပိုင္းမွာေတာ့ ေပ်ာ္ေမြ႔ဖြယ္ေကာင္းသားပင္။ တကယ္ေတာ့ သူက မိန္းမဆိုတာကို အရင္က ႐ုပ္၀တၳဳတခုေလာက္သာ သေဘာထားခဲ့တာ။ တကယ့္လက္ေတြ႔က်ေတာ့ မိန္းမ ဆိုတာ သူ႔အတြက္ဆန္းက်ယ္လွကာ ၫႊတ္ႏူးဖြယ္ ေကာင္းေသာ အႏုပညာသစ္တရပ္လုိ ျဖစ္ေနခဲ့သည္။
သနပ္ခါးနံ႔ သင္းထုံေသာ၊ ရွည္ေပ်ာ့နက္ေမွာင္၍ ေမႊးပ်ံ႔ေသာ ဆံခက္တို႔ျဖင့္ သာယာဖြယ္ျဖစ္ေသာ၊ ႏူးညံ့ ေခ်ာေမြ႔သည့္ အာ႐ုံကို ေပးေသာ၊ အရွက္တို႔ ပါ၀င္ေသာ္လည္း ခ်ဳိျမေႏြးေထြးသည့္အေတြ႔ကို ေပးေသာ ဇနီးသည္က သူ႔အတြက္ ဘ၀ထဲက ရွင္ကြက္တကြက္လုိ ျဖစ္လာျပန္သည္။
သူသည္ တကယ့္ကမၻာသစ္ တခုထဲ ေရာက္သြားရသူလုိ ႏု၏ ဆံပင္ေတြကို မ၀ံ့မရဲ ကိုင္တြယ္ ၾကည့္၊ ႏုပါးျပင္ကို မထိတထိ နမ္းေမႊး။ ႏု၏ ေတာက္ပ ဆြဲငင္ေသာ မ်က္လုံးေတြထဲ တိုး၀င္ ၾကည့္၊ ႏုက သူ၏ အိပ္မက္၊ ဂီတ၊ ၿပီးေတာ့ ပန္းခ်ီလုိ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။
တကယ္ေတာ့ မိန္းမငယ္တေယာက္၏ အယူအဆဆိုတာ သူႏွင့္ အင္အတန္အလွမ္းေ၀း ခဲ့တာပဲ။ အိမ္ေထာင္သက္ ႏွစ္လေလာက္မွာပဲ သူက အိမ္ေထာင္ထဲမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔လာခဲ့ၿပီ။ ပန္းခ်ီေတြ၊ ဂီတေတြႏွင့္ ပိုလို႔ အသားက်လာခဲ့သည္။
ဒါဟာ ႏုရဲ့ ေက်းဇူးပဲ၊ အခ်စ္ရဲ့ ေက်းဇူးပဲ၊ အိမ္ေထာင္ဘ၀ရဲ့ ေက်းဇူးပဲ၊ ကိေလသာရဲ့ ေက်းဇူးပဲ ဟုပင္ သူ တဖြဖြ ေတြးထင္ေနမိျပန္၏။
သူ ပန္းခ်ီေရးေနသည့္ အခ်ိန္ေတြမွာ ႏုက ေနေရာင္ျဖာေသာ ျပတင္း၀၌ ခပ္ေလ်ာ့ေလ်ာ့ထုိင္ရင္း အျပင္ကို ေငးေနတတ္သည္။ အဲဒီ ႏုကို သူက ပုံတူေရး။ သူ အိပ္ရာမွာ လွဲလို႔ စာဖတ္သည့္အခါ ႏုက သူ႔နံေဘးမွာ ၀င္လွဲလို႔၊ အိပ္ေပ်ာ္သည္လည္း မဟုတ္ဘဲ မ်က္လုံးတို႔ကို စုံမွိတ္လုိ႔ ၿငိမ္ေနတတ္၏။ သူကေတာ့ ပန္းခ်ီေရး ျဖစ္ ျပန္တာပါပဲ။
ႏုက မ်က္ခြံသား သိပ္လွသည္။ မ်က္လုံးမွိတ္ထားသည့္အခါ ႏု မ်က္ခြံေလး မို႔ေနပုံက အင္မတန္ေျပျပစ္ၿပီး ထိုမ်က္ခြံသားေပၚမွာ အစိမ္းေရာင္၊ အနီေရာင္ ေသြးေၾကာေလးေတြ ျမင္ေနရ၏။ အဲဒီ မ်က္ခြံေလးေတြကို ပုံတူေရးေတာ့ ခက္လွသည္။ ထိုအခ်ိန္မ်ားမွာေတာ့ ဖိုင္း(fine) ေရး ရတာကိုပင္ သူက ေပ်ာ္မိေနတတ္ခဲ့သည္။
အဲဒီလုိ ပုံတူေရးေသာ အခ်ိန္ေတြမွာဆိုလွ်င္ သူက ႏုကို သူကိုယ္တုိင္ေမြးထုတ္ထားရေသာ သမီးကေလး လိုလည္း ၾကင္နာေနမိတတ္သည္။ အင္မတန္ ဆန္းၾကယ္သား၊ နားလည္ရခက္ ေသာအခ်စ္ေပပဲ။
ထို႔ေနာက္မွာေတာ့ သိပ္မဆိုင္လွပါဘဲ သူက သူခ်စ္ဖို႔ ႏုႏွင့္သူတို႔၏ ရင္ေသြးေတြကိုလည္း ေမွ်ာ္မွန္းတတ္လာ ေတာ့သည္။ ကိုယ္တုိင္ တဦးတည္းေသာသားမို႔ အေဖာ္အေပါင္း အသိုင္းအ၀ိုင္း ငတ္ခဲ့သမွ် သူ ဖခင္ျဖစ္လွ်င္ ေတာ့ သားသမီး မ်ားမ်ား လိုခ်င္သည္။ ႏုကိုေျပာေတာ့ ႏုကလည္း သေဘာတူသတဲ့။
ထိုအခါ သူက ထိုေန႔မွာ သားသမီးတကယ္ မရွိေသးပါဘဲ ႏုကို `အေမႀကီး´ ဟုေခၚၿပီး ရင္ေတြပင္ ခုန္လာခဲ့ေသး သည္။ ထိုကာလေတြက တကယ့္ကို စိတ္ခ်မ္းေျမ့စရာပဲ ျဖစ္၏။ သူ ပန္းခ်ီေရးလွ်င္ ႏုက သူ႔အႀကိဳက္ ေကာ္ဖီခါး ပင္ ေဖ်ာ္ေပးေသး။ ပန္းခ်ီ၌ အာ႐ုံေညာင္းလာစဥ္ စႏၵရားတီးလွ်င္လည္း ႏုက နားေထာင္ေနတတ္ေသး၏။ တခါတရံ ႏုကပင္ လုိလိုခ်င္ခ်င္ တေယာထိုးျပဖို႔ ေတာင္းဆိုတတ္ေသး၏။ သူႏွင့္ ႏုတို႔ အၾကား၌ ခ်စ္ျခင္းအတိ ျပည့္ေနေသာ အခ်ိန္မ်ားျဖစ္သည္။
အဲဒီကာလေတြကို ေျပာင္းလဲသြားေစသူကေတာ့ ႏုပဲ ျဖစ္သည္ဟု သူက ထင္သည္။ ဘာလို႔ဆို အျဖစ္အပ်က္ ေတြ၊ စ႐ိုက္ေတြ၊ အယူအဆေတြ ေျပာင္းသြားတာက ႏုပဲ မဟုတ္လား။ သူကေတာ့ အရင္တုန္းကအတိုင္း ဘာတခုမွ မေျပာင္းလဲခဲ့။ ႏုကေတာ့ `႐ွင္တို႔ က်မကို မတရားသျဖင့္ ညာယူခဲ့ၾကတယ္´ဟု စြပ္စြဲရက္ခဲ့သည္။
...............................
အေျပာင္းအလဲ၏ အစမွာ သူႏွင့္ ႏုတို႔ အိမ္ေထာင္သက္ ဆယ္လအရမွာ နဂိုကတည္းက တေရွာင္ေရွာင္ ေနမေကာင္းခဲ့ေသာ အေဖဆုံးသြားျခင္းမွ စသည္။ အေဖ မဆုံးခင္ကတည္းက ယိုင္နဲ႔ခဲ့ေသာ အေဖ့အလုပ္ မိသားစုစီးပြားေရး ပန္းထိမ္လုပ္ငန္းက အေဖဆုံးေသာအခါ တပါတည္း လုိက္ပါ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားခဲ့သည္။
အၿမဲလို သူတို႔ မိသားစုကို ဦးေဆာင္ခဲ့ေသာ အေဖ ဆုံးေတာ့ တသက္လုံး အပူပင္မဲ့ေနခဲ့ေသာ အေမက အေဖ့ထံမွာ စည္းစိမ္ဘယ္ေလာက္ က်န္ခဲ့တယ္ မသိ။ စီးပြားေရးကို ဘယ္လုိ ဆက္လုပ္ရမယ္ မသိ။ အေမ့ထံ၌ ပူေဆြးေသာက သက္သက္သာ အေဖ့အေမြအျဖစ္ က်န္ခဲ့ သည္ဟု ဆိုရမည္။ သူကေတာ့လား အေမႏွင့္ ထပ္တူ (သို႔မဟုတ္) အေမ့ထက္ပင္ ပုိ၍ အပူအပင္ ကင္းတတ္ခဲ့ သူမို႔ အေဖႏွင့္ ပတ္သက္ေတာ့ သူစိမ္းတေယာက္လို ျဖစ္ေနခဲ့သည္။
အဲဒီမွာ အလြန္ျမန္ဆန္လွစြာ ႏုက အိမ္ေထာင္ဦးစီး ေနရာကို ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္သြားေတာ့သည္။ မိသားစုထံမွာ အဖတ္တင္က်န္ရစ္သမွ် ေ႐ႊစတို႔ႏွင့္ ရွိသမွ်ေငြတို႔ကုိ စုေဆာင္းလို႔ ႏုက ေစ်းထဲမွာ အထည္ဆိုင္ ကေလး ဖြင့္မတဲ့။ မနက္လင္းလွ်င္ အေမက တခၽြတ္ခၽြတ္ျဖင့္ မီးဖိုထဲ ခ်က္ျပဳတ္။ ႏုက ေရမိုးခ်ဳိး၊ သနပ္ခါးလိမ္း ျပင္ဆင္လုိ႔ ရပ္ကြက္ေစ်းကေလးထဲက ဆိုင္ကိုသြား၊ ႏု နံေဘးမွာ သူက အိပ္ေရးမ၀ဟန္ မ်က္ႏွာတခုျဖင့္ လိုက္ပါ..... ဆိုင္ဖြင့္...... အထည္ေတြ ခင္းက်င္းေပး။ ၿပီးေတာ့ အိမ္ျပန္၊ အိပ္ေမာက်၊ တညလုံး အလုပ္လုပ္ခဲ့သမွ် ေန႔ေတြထဲမွာေတာ့ သူက တြင္းေအာင္းၿမဲ။ ခုေတာ့ အိမ္ေထာင့္၀န္ေၾကာင့္ ႏုက သူႏွင့္ အႏုပညာအနားမွာ သိပ္မရွိေတာ့။
ဘ၀ဆိုတာ စက္ဆုပ္စရာ ပုံမွန္ယႏၱရားႀကီးပဲဟု ျမင္လာဆဲ။ သူ႔စိတ္က်ညေတြ ျမင္ရာမွ ႐ုတ္တရက္ ႏု ကိုယ္၀န္ရွိလာသည္။ ေဟာ... ဘ၀ဆိုတာ အဓိပၸါယ္ရိွလာျပန္ၿပီ။ သူပါ၀င္ဖန္တီးေသာ လူကေလးတေယာက္ ရွိလာေတာ့မည္။ ထိုလူငယ္ကေလး လြယ္ထားေသာ ႏုကုိ သူ ပိုလုိ႔ တန္ဖိုးထားေနမိေသးသည္။
ဒါေပမဲ့ ႏုကေတာ့ လက္ေတြ႔ဘ၀ထဲမွာ ေျပာင္းလဲစ ျပဳလာခဲ့ၿပီ။ ခ်ဳိေသာအၿပံဳးတို႔ ကြယ္ပကာ ခပ္ေထ့ေထ့ ႏိုင္ေသာ အၿပံဳးျဖင့္.... `ရွင္ကေတာ့ ေပ်ာ္တာေပါ့၊ ကိုယ္တိုင္ ေမြးရ၊ ထိန္းရ၊ ပိုက္ဆံရွာရတာမွ မဟုတ္တာ´ဟု ေျပာခဲ့ၿပီ။
သူဘယ္ေလာက္ ေၾကကြဲ တုန္လႈပ္ခဲ့ရသလဲ....။ ထိုေန႔ရဲ့ ညမွာ ႏု ကိုယ္၀န္ႀကီးႏွင့္ အိပ္မာက်ေနစဥ္ သူ ပုံတူေရးထားဖူးသည့္ ပန္းခ်ီကားေတြကို တစိမ့္စိမ့္ထိုင္ၾကည့္ရင္း တိတ္တဆိတ္ ေၾကမြ အက္ကြဲေနခဲ့ရသည္။ `ပိုက္ဆံရွာ´ဆိုတဲ့ စကားလုံးႀကီးက သူ႔ကို ပထမဆုံး အႀကိမ္အျဖစ္ ေျခာက္လွန္႔ခ့ဲၿပီ။
သူ ဘာလုပ္ရမလဲ။ အဲဒီ ေမးခြန္းကလည္း တေစၧသရဲပဲ။ သားကေလး ေမြးေတာ့ အေမက ဆိုင္ထြက္သည္။ ကေလး တဘက္။ ဗာဟီရ တဘက္ႏွင့္ ပင္ပန္းေသာ ႏု။ ဆိုင္တဘက္၊ မီးဖိုေခ်ာင္တဘက္ႏွင့္ ပင္ပန္းေသာ အေမ....။ သူကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုပင္ ရွာမေတြ႔ဘဲ ျဖစ္ေနျပန္သည္။ သားပုံတူေတြ... ကယ္ရီေကးခ်ား ေတြေတာ့ အမ်ားႀကီး ေရးျဖစ္သားပင္။ သားကို ႏို႔တိုက္ေနေသာ ႏုကိုပင္ Cubism ျဖင့္ ပုံ ေရးျဖစ္ေသး။
တရက္ေတာ့ ဘ၀မွာ မိုးေမွာင္ႀကီးက်၏။ သား ဆယ္လသားမွာ ျဖစ္၏။ အေမ ႐ုတ္တရက္ လဲက်လုိ႔။ အေမ ဆုံးၿပီတဲ့။ သူ ေၾကာင္ အ တုန္လႈပ္။ ေသျခင္းဟာ အဲသေလာက္ လြယ္ကူျမန္ဆန္သတဲ့လား။ ဘယ္ေလာက္ ပစ္စလက္ခတ္ႏိုင္တဲ့ လူ႔ဘ၀လဲလို႔။ ႏုကေတာ့ အားပါးတရ ႐ႈိက္ငို၏။ `အေမ ႏုကို တေယာက္ထဲ ထားခဲ့ၿပီ´ဟုလည္း ဟစ္ေျပာေသး၏။ သူကေတာ့ ႏု၏စကားထဲမွာ ပိုလို႔ တုန္လႈပ္သြားရသည္။ ႏုဘ၀ထဲမွာ သူ မရွိေတာ့ၿပီလား။
ေစ်းထဲက ဆိုင္ကေလးကို ပိတ္လုိက္ရသည္။ အိမ္မွာ ကုန္စုံဆိုင္ကေလး ေရာက္လာသည္။ ႏု မ်က္ႏွာက ပို၍ ေက်ာက္ဆစ္႐ုပ္ဆန္လာသည္။ သားေလး ေမြးၿပီးကတည္းက ႏု၏ ေသြးသားကို သူ မေတြ႔ရေတာ့တာကို တခါတခါေတာ့ သူ သတိရတတ္၏။ ဒါေပမဲ့ ထို သတိရျခင္းထဲမွာ ႏု၏ ေအးစက္၍ အဓိပၸါယ္မဲ့ေနတတ္ေသာ မ်က္ႏွာက ပါပါလာတတ္သည္။
တညမွာ ႏုငို၏။
`က်မ သိပ္ပင္ပန္းေနၿပီ။ ရွင္ ဒါကို မသိဘူး မဟုတ္လား။ ရွင့္မိဘက ေငြတျပားမွ မထားခဲ့တာ၊ သူတို႔အတြက္ အစုတ္ထုတ္ႀကီးျဖစ္တဲ့ ရွင့္ကို က်မလက္ထဲ ထားၿပီး သူတို႔ စိတ္ခ်လက္ခ် ျဖစ္သြားတာေတြကလည္း က်မကို သိပ္ႏွိပ္စက္တာပဲ။ က်မကို ရွင္တို႔ မတရားသျဖင့္ ညာယူ ခဲ့တာပဲ´
အဲဒီညမွာေတာ့ ႏုႏွင့္ သားတို႔ရွိရာ မိသားစု အိပ္ခန္းထဲသို႔ပင္ ၀င္မအိပ္ရဲေတာ့ဘဲ ပန္းခ်ီခန္းထဲမွာသာ ေနခဲ့ရေတာ့သည္။ ၿပီးေတာ့ တညလုံး ငုတ္တုတ္၊ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ် ထိုင္ေနမိကာ ငါ ဘာလုပ္ရမလဲဟု ထပ္ကာ ထပ္ကာ စဥ္းစားေနခဲ့ရသည္။
ေနာက္ေတာ့ ကိုယ္တုိင္ မႏွစ္သက္ေသာ ေတာင္တန္း၊ ထန္းေတာ၊ ထုံးေစတီႏွင့္ တိမ္ေရာင္စုံ တို႔ ပါေသာ ပန္းခ်ီကားေတြကုိပဲ အေရာင္မ်ဳိးစုံတို႔ျဖင့္ ေရးျခယ္၍ ျပခန္းတင္ေရာင္းဖို႔ စဥ္းစားေတာ့၏။ သို႔ေပမဲ့ ဒါဟာ သူ ညာတာပဲ ျဖစ္မည္။ အႏုပညာဆိုတာ တကယ့္ ယုံၾကည္ခ်က္ျဖင့္ ခံစားခ်က္ျဖင့္သာ ျဖစ္ေပၚသင့္တာဟု ယုံၾကည္သူ သူ႔အတြက္ေတာ့ ဒါဟာ ေဖာက္ျပန္ျခင္းပဲ မဟုတ္လား။ သူ႔လက္တို႔ပင္ နာက်င္ကိုက္ခဲလာ သည္ထင္၏။
သူ႔ရဲ့ မေရာင္းရေသးေသာ ပန္းခ်ီကားေတြက မီးလိုပဲ ေလာင္ကၽြမ္းၾကသည္။ လူေတြက သူတို႔နားမလည္ေသာ၊ ၿပီးေတာ့ အနိ႒ာ႐ုံဘက္ ႏြယ္ေသာ၊ လွပ႐ႈခ်င့္ဖြယ္ မိန္းမ႐ုပ္ သို႔မဟုတ္ ႐ႈခင္းမဟုတ္ေသာ ပန္းခ်ီကားတို႔ကို ေငြေပး၍ မ၀ယ္ၾကဘူးတဲ့။ သူ ေအာ္ရယ္ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။
ေနာက္ေတာ့ သူ မေျပေပ်ာက္ႏုိင္ေသာ ဒဏ္ရာတို႔ျဖင့္ နာက်င္ကာ စႏၵရားပဲ ဖိတီးျဖစ္ေသးသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာေတာ့ ဗ်ဳိင္းေတာင္ဆန္ဆန္သာ တီးရတာ အရသာေတြ႔၏။ ေနာက္ေတာ့ သီခ်င္ေတြ ေရးမိလုိ႔။ ေရးျဖစ္ေသာ သီခ်င္းေတြက သံစဥ္ဦးေဆာင္မႈျဖင့္ ဖြဲ႔တည္ေသာ သီခ်င္းမ်ား၊ သီခ်င္းကို စာသားျဖင့္ အဆုံးသတ္ မရဘဲ သံစဥ္ျဖင့္သာ ဆုံး၍ ရမည့္သီခ်င္းေတြ။
ႏုက `ေနပါဦး... ရွင္ အဲေလာက္ ႀကိဳးစားပမ္းစား လုပ္ေနတာေတြက ဘာ့အတြက္လဲ။ ရွင့္ပန္းခ်ီကားေတြ သီခ်င္းေတြဆီက ရတဲ့ ပိုက္ဆံနဲ႔ က်မ ေရတခြက္ေလာက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၀ယ္ေသာက္ရဖူးခ်င္ပါရဲ့´တဲ့။ ႏု၏ အဲဒီ စကားအဆုံးမွာေတာ့ သူက သီခ်င္းေတြ၊ ပန္းခ်ီကားေတြကို မ်က္ႏွာ ငယ္ငယ္ျဖင့္ လည္ေရာင္းေနေသာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျမင္ေယာင္ကာ မူးယစ္ခ်င္လာခဲ့ေသးသည္။
ထိုအခါ ေဆာ့ခရတၱိစ္၊ ေဂၚဂင္၊ ဗီသိုဗင္၊ ဗင္ဂိုး၊ မြန္႐ုိးတို႔ကို ေအာ္ေခၚ မိေတာ့သည္။ၽြန္လင္ႏြန္၊ ၿမိဳ႔မၿငိမ္း၊ ေပၚဦးသက္၊ ၾကည္ေအးတို႔ကို လြမ္းဆြတ္တမ္းတကာ ဘ၀ထဲမွာ သူ ႀကိဳးစားရမွာ... အႏုပညာေတြ ဖန္တီးႏိုင္ဖို႔လား။ ေက်ာ္ၾကားဖို႔လား ဟူေသာ အေမးတို႔ျဖင့္ ငိုေႂကြးျပန္သည္။
ဘယ္မွာလဲ ....လြတ္လမ္း။

++++++
(ဆက္ရန္ရွိေသး..)

2 comments:

Anonymous said...

ဆရာမေရ ဆက္ရန္ရွိေသးသည္တဲ့ဗ်ာ..။ ဘယ္သူကမွန္ျပီး ဘယ္သူကမွား မယ္မသိႏိုင္ျပန္ေသး...

Moe Cho Thinn said...

လြတ္လမ္းက ဘယ္သူ႔လြတ္လမ္းကို ေျပာတာလဲ ဆရာမ။ ႏုလား သူ႔ေယာက်ာၤးလား။ ႏွစ္ေယာက္စလုံးရဲ႔ လြတ္လမ္းခ်င္း မတူတာေတာ႔ အေသအခ်ာပဲ။