Jul 14, 2008

ဂ်စ္ကေလးဖို႔ ေရးျဖစ္တဲ့ စာ


အဂ်စ္ကေလးလို႔ က်မက သူ႔ကိုေခၚတတ္တယ္။ က်မက သူ႔ဘေလာ့ ၀င္ ၀င္ ဖတ္.. သူတင္ထားတဲ့ သီခ်င္းေတြက က်မနဲ႔ အၾကိဳက္ခ်င္း တူ..။ ေနာက္ လူခ်င္းေတြ႔ေတာ့ "ဒီကေလးမေလး ႏိုင္ငံျခားမွာၾကီးျပီး အမတို႔ေခတ္ သီခ်င္းၾကီးေတြေတာ့လည္း သိသားပဲ.." လို႔ က်မေျပာေတာ့ ရယ္ျပီး "အမကလည္း ဂ်စ္က သီခ်င္းၾကိဳက္တာပဲဟာ.. သိတာေပါ့"တဲ့။ တကယ္ပဲ ငယ္ငယ္ကေလးထဲက ေရျခားေျမျခားမွာ ၾကီးရေပမဲ့ ျမန္မာစာ ျမန္မာစကားမွာ ၾကိဳးစားထိန္းသိမ္းေနတဲ့သူ..။

ေနာက္ေတာ့ သူနဲ႔ က်မက အၾကိဳက္ေတြ ေတာ္ေတာ္တူ.. ေစ်း၀ယ္လို႔ေကာင္း.. ေလွ်ာက္လည္လို႔ ေကာင္း။ အခ်စ္အေၾကာင္း ဘ၀အေၾကာင္းေတြ ေျပာလို႔ ေကာင္းေပါ့။ ျပီးေတာ့ ပညာေရးပိုင္း စိတ္၀င္စားတာ သူနဲ႔ က်မ လိုင္းတူ။ သူက အမ်ားၾကီးငယ္ေပမဲ့ ပညာေရးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ က်မက သူ႔ဆီက ရတာေတြအမ်ားၾကီး..။ ျပီးေတာ့ သူ ဘယ္ေလာက္အလုပ္မ်ားလည္း က်မ သိပါတယ္..။ ဒါေပမဲ့ က်မ တခုခုလွမ္းေမးရင္ အျမဲ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျဖေပးတတ္တဲ့ ညီမေလး။ ေမြးခ်င္းထဲ အမေတြမရွိေပမဲ့.. တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးေပမဲ့ အမေတြကို ဘယ္လိုခ်စ္ရမယ္လို႔ နားလည္တဲ့.. တကိုယ္ေကာင္းမဆန္တဲ့ ညီမေလး..။ သူ႔ကို အျမဲ ေပ်ာ္ေနရေစခ်င္တာ..။ ဂ်စ္ကေလးက ျပံဳးရင္ မ်က္လံုးကပါ ျပံဳးတာလို႔ က်မေျပာေတာ့ အမက ၾကံဖန္ ေျပာတတ္တယ္.. ဆိုပီး ရွက္တက္တက္နဲ႔ ရယ္တတ္တယ္။ အိမ္မွာ က်မရဲ႕ ေမ်ာက္သံုးေကာင္နဲ႔ လံုးေထြး.. ။ ခဏေလးအတြင္း က်မရဲ႕ ေမ်ာက္ေလးေတြက မမ.. မမ နဲ႔ သူ႔ကို ခ်စ္သြားတာ။ ျပီးေတာ့ ဒီဘက္က ေရႊ႕ေျပာင္းကေလးေတြရဲ႕ ပညာေရးအတြက္ စိတ္ပူျပီး ႏိုင္သေလာက္ကူတဲ့ ညီမေလး။ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ထက္ သူမ်ားခံစားရမွာကို ေတြးပူတတ္တဲ့ညီမေလး..။ အဲဒီလို စိတ္ျဖဴတဲ့ ညီမေလး.. ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ညီမေလး..။ ခု သူကေလးေတာင္ ဘ၀ရဲ႕ အထင္ကရ မွတ္တိုင္တတိုင္လို႔ေျပာႏိုင္တဲ့ သံုးဂဏန္းနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျပီ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္.. က်မတို႔ရဲ႕ ညီမေထြးကေလး ေရွ႕ဘ၀ခရီးတေလွ်ာက္ လိုရာဆႏၵျပည့္၀ျပီး စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ပါေစ..။ သံုးဂဏန္းမွသည္.. မ်ားစြာ.. မ်ားစြာတိုင္............................

ခ်စ္တဲ့ အမၾကီးးး

1 comment:

Anonymous said...

အမေရ .. မနက္ထထခ်င္း အိပ္ေရးမ၀လို႔ ေခါင္းကိုက္ေနတာေတြေတာင္ ေျပသြားျပီ ။ အမ ပို႔စ္ေလးဖတ္ျပီး ေပ်ာ္ေနတာ း)

အမအရင္းလို ခင္ရတဲ့ အမေတြ ပိုင္ဆိုင္လိုက္ရတဲ့ ကံၾကမၼာကိုလည္း အျမဲ ေက်းဇူးတင္ေနမိ ။ အမတို႔အိမ္ ေနခဲ့ရခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာမဟုတ္ ။

ဂ်စ္ေမြးေန႔မွာ အမအတြက္လည္း အားလံုး အစစအရာရာ အဆင္ေျပ ေအာင္ျမင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္တယ္ေနာ္ ။