Oct 4, 2008

အခ်စ္ႏွင့္ ေနထိုင္ျခင္း

က်မေရးတဲ့စာေတြက 'ေဖေတာ့ေမာင္ေတာ့'ေတြဆိုပဲ..။ တေလာက က်မ ခရီးလြန္ေနတုန္း က်မ စီေဘာက္မွာ တေယာက္က ၀င္ေရးသြားတာ..။ ဒါနဲ႔ပဲ သူတို႔ေျပာခ်င္တဲ့ 'ေဖေတာ့ေမာင္ေတာ့'ဆိုတာ ဘယ္လိုဟာမ်ိဳးပါလိမ့္ လို႔ ေတြးရင္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ေက်ေက်နပ္နပ္ေရးခဲ့ဖူးတဲ့ ၀တၱဳေလးတပုဒ္ကို ျပန္ထုတ္ဖတ္ရင္း ျပန္တင္ခ်င္စိတ္ ေပါက္သြားပါတယ္။ ငယ္မူငယ္ေသြးေလးေပါ့။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ခံစားျပီး ေရးခဲ့တာေတြပဲ..။ ျပီးေတာ့ အင္မတန္ စင္ၾကယ္ သန္႔ရွင္းတဲ့ စိတ္ႏွလံုးနဲ႔ ေရးခဲ့တာ။ ဘယ္လို ယုတ္ညံ့တဲ့သေဘာထားမ်ိဳးမွ မပါ..။ ဒါျဖင့္ 'ေဖေတာ့ေမာင္ေတာ့' ဆိုတာ ဘယ္လိုဟာမ်ိဳးပါလိမ့္လို႔ က်မ ေတြးၾကည့္ေနမိပါေသးတယ္။


အခ်စ္ႏွင့္ေနထိုင္ျခင္း



အခ်စ္ကို ေတြ႔ဖူးသည္။

သူ႔ကို အခ်စ္ကေလးဟု ေခၚခ်င္ေနခဲ့ဖူးသည္။ တကယ္ဆို အေတာ္ကို ကေလးကလားႏိုင္မည့္ နာမ္စားပဲျဖစ္သည္။ သို႔ေပမဲ့ သူႏွင့္ ထိုနာမ္စားက သိပ္ကိုလိုက္ဖက္သည္ဟု ထင္သည္။ ဘယ္ေသာအခါတြင္မွ် လူႀကီးဆန္မလာႏိုင္ေသာ၊ ပါးရိုးမေပၚလြင္သည့္ ပါးျပည့္ျပည့္ႏွင့္ ကုပ္စပ္တြင္ ကပိုကရိုေခြက်ေနတတ္ေသာ ဆံပင္နက္နက္ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေတြ သူ႔၌ရွိေနသည္။

ေမးရိုးခိုင္ခိုင္ႏွင့္ ေတာင့္တင္းသန္မာဟန္ရွိလွေသာ ေယာက္်ားမ်ဳိးကုိ သေဘာက် ေသာ က်မက သူ႔ကိုက်ေတာ့ ဘာေၾကာင့္မ်ား ခ်စ္သြားရသလဲ။ သူ႔မွာရွိေသာ အျပစ္ကင္းစင္သည့္ ကေလးတေယာက္၏ အေငြ႔အသက္ရွိသည့္မ်က္ႏွာမ်ဳိးကို က်မ မႏွစ္သက္တတ္။ ဒါေပမဲ့ သူ၏ အျပစ္ကင္းစင္သည့္ အရယ္ရိပ္ေတြ ရွိေနတတ္သည့္ မ်က္ႏွာေလးကိုပဲ က်မ စြဲလန္းသြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပန္သည္။

အခ်စ္သည္ လူတေယာက္၏သေဘာထားတခုကို ေျပာင္းလဲေစႏိုင္၏။

အရပ္ငါးေပ ငါးးလက္မခန္႔သာရွိေသာ အနည္းငယ္က်စ္လ်စ္သည့္ခႏၶာကိုယ္ရွိေသာ ေကာင္ေလး တေယာက္သည္ က်မစိတ္ကူးယဥ္ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဖူးေသာ ခ်စ္သူတေယာက္၏ ပုံပန္းသ႑ာန္ႏွင့္ လုံးဝ ျခားနား ေနပါသည္။

သူႏွင့္ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ၾကရေတာ့ က်မသိပ္ေပ်ာ္ခဲ့ရဖူးသည္။

က်မႏွင့္စကားေျပာလွ်င္ အၿမဲတမ္း မ်က္ႏွာလႊဲကာ ၿပံဳးေနတတ္ေသာ၊ က်မကို “ေဟ့ေကာင္” ဟုေခၚၿပီး နာမည္ဘယ္ေတာ့မွ မေခၚေသာ၊ သူ႔ကို က်မ ခဏခဏ ခိုးၾကည့္ခြင့္ ရခဲ့ဖူးသည္။

သူ၏ ပထမႏွစ္ ေက်ာင္းသားကုန္ထုတ္ကဒ္ကို သူမသိေအာင္ယူၿပီး လုိင္စင္ဓါတ္ပုံကေလးကို ခြာယူထားဖူးသည္။ ဓါတ္ပုံထဲမွာ သူ႔မ်က္ႏွာေဖာင္းေဖာင္းေလးကုိစိုက္ၾကည့္ကာ “နင္ ေတာ္ေတာ ္အုိက္တင္မ်ား တယ္ေနာ္” ဟုလည္းေကာင္း၊ “သိပ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ” ဟုလည္းေကာင္း၊ က်မတေယာက္တည္း အႀကိမ္မ်ားစြာ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ေရရြတ္ေနခဲ့ဖူးသည္။

အခ်စ္သည္ တခါတရံ ရူးသြပ္ေစတတ္၏။

သူ ဂစ္တာတီးခ်ိန္အေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ သူ႔နံေဘး၌ က်မ ရွိေနခဲ့ဖူးသည္။ သူသည္ ဂစ္တာကို ေကာက္ကိုင္လိုက္သည္ႏွင့္ ႀကိဳးၫွိဖို႔ စဥ္းစားေလ့မရွိဘဲ ခိုင္ထူး၏ “ဆို” သီခ်င္း အဝင္တီးကြက္ကို တီးခတ္ေလ့ ရွိသည္။ ၿပီးေတာ့ သီခ်င္းစာသားကုိမဆိုဘဲ ေတးသြားကုိ ေလခၽြန္၍ တပုဒ္လုံးၿပီးသည္အထိ စိတ္ရွည္ရွည္ တီးတတ္သည္။ တကယ္ေတာ့ ဂစ္တာလည္းေကာင္းေကာင္းတီးတတ္သူမဟုတ္။ ေနာက္ ခ်စ္စရာေကာင္းတာ တခုက သူသည္ သူအသံမေကာင္းသည္ကုိ သူ႔ဘာသာ သိေနတာပဲျဖစ္သည္။ (ဒါက က်မ ဘာသာ ႀကံဖန္ ခ်စ္တာ ျဖစ္သည္)။

က်မက ဂစ္တာမတီးတတ္ေသာ၊ အသံမေကာင္းေသာ၊ လက္ေရးမလွေသာ၊ အရပ္မျမင့္ေသာ၊ ေယာက္်ားေလးမ်ဳိးကို မႀကိဳက္၊ သူ႔တြင္ ထိုအခ်က္မ်ား အားလုံးလုိလုိ ရွိေနသည္။

ဒါေပမဲ့ အျပစ္ဟု မေတြးခ်င္ပါ။ ၿပီးေတာ့ မေတြးရက္ပါ။

သူ႔၌ ရွိသည့္ က်မႏွစ္သက္ေသာ ေဘာလုံးကန္ေကာင္းသည့္အခ်က္ကေလးမွ်ႏွင့္ပင္ က်မ မႀကိဳက္ေသာ က်န္အခ်က္အားလုံးကို ေလွ်ာ္ပစ္လုိက္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ဘယ္ေလာက္ မတရားလုိက္သလဲေနာ္။

အခ်စ္၌ ဘက္လုိက္မႈ ရွိသည္။

....................

ေဇာ္ဝင္းထြဋ္၏ “ကိုကင္း” သီခ်င္းသံကိုၾကားတုိင္း က်မ သူ႔ကို သတိရသည္။ “ကုိကင္း... လုိ႔ ေအာ္တဲ့ေနရာမွာ အစြဲအလန္းတခုကို ႀကိဳးစားျဖတ္ေတာက္ရတဲ့ ပင္ပန္းမႈမ်ဳိး သိပ္ေပၚတာပဲ” ဟု ၫႊန္းဆိုကာ သူက ထိုသီခ်င္းကို တရႈိက္မက္မက္ ခံစားတတ္သည္။

တကယ္ဆို အဆိုေတာ္ကိုယ္တိုင္က ရည္ရြယ္ႀကိဳးစားထားျခင္းမ်ဳိး ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္မည္။ သို႔ေပမဲ့ က်မကေတာ့ သူေျပာသည္၌ ယုံၾကည္သက္ဝင္ကာ ကိုကင္းသီခ်င္းကို စြဲလန္းသြားခဲ့ ဖူးသည္။ ၿပီးေတာ့ သူ၏ခံစားမႈ၌ ေမြ႔ေလ်ာ္ကာ ကိုယ့္ဘာသာေက်နပ္ေနျပန္သည္။

ဘာလို႔ဆို အႏုပညာကို နားလည္စြာ ခံစားတတ္သူတေယာက္သည္ ေလာက၌ လူသားအဆန္ဆုံး၊ လူအပီသဆုံး။ ၿပီးေတာ့ အျမင့္ျမတ္ဆုံးဟု က်မက ခံယူသည္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ပင္ သူ႔ကို ခ်စ္မိရျခင္းအတြက္ က်မ ေက်နပ္မိရျခင္းျဖစ္၏။

အခ်စ္၌ အထင္ႀကီးရျခင္းပါသည္။

.........................

ေန႔လယ္ ဆယ့္တနာရီခြဲတြင္ ေနပူျပင္းလွေသာ ေကာင္းကင္ေအာက္ရွိ ေတာင္ပိႏၷဲပင္ ေျခ လက္ဖက္ရည္စားပြဲတြင္ က်မအတြက္ သက္တံ့တစင္းျဖစ္ေပၚေလ့ရွိသည္။

က်မက သက္တံကို စြဲလန္းသည္။ အျမင္ကုိ ေအးေစေသာ၊ စိတ္ကူးယဥ္ေပ်ာ္ေမြ႔ဖြယ္ ျဖစ္ေသာ စိတ္ရႊင္လန္းၾကည္ႏူးဖြယ္ျဖစ္ေသာ သက္တံက သဘာဝအလွကို ပုိလွေအာင္ ကူပံ့ ႏိုင္သည္။

ေတာင္ပိႏၷဲရြက္ေပၚကို နင္းေလွ်ာက္လာေသာ မႏၱေလးဖိနပ္ အနက္ေရာင္စီးသည့္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီဝတ္ ေျခလွမ္းေတြကို စျမင္ရကတည္းက သက္တံအေျခ စတင္ျဖစ္ေပၚတာ။ တီရွပ္ေရာင္စုံဝတ္တတ္ေသာ သူက က်မအျမင္၌ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္ေသာ သက္တန္႔တစင္းျဖစ္ ၏။

သူ႔ကိုျမင္သည့္အခါ သူ႔အၿပံဳးကလြဲ၍ အျခားေသာအေရာင္မ်ား၊ အရိပ္မ်ား၊ အေကာင္အထည္မ်ား အားလုံး၌ က်မ အျမင္ကန္းေတာ့သည္။

အခ်စ္က မူးမိုက္ျပာေဝသြားေစတတ္ျပန္သည္။

....................

သူက “ေကာ္ဖီ ခ်ဳိျပင္းတခြက္” ဟု လွမ္းမွာခ်ိန္၌ အေၾကာင္းျပခ်က္ မေတြ႔ပါဘဲႏွင့္ က်မ ရယ္ေမာ ေနခ်င္မိတတ္သည္။ “အံမယ္... ပန္းေတြဘာေတြ ပန္လို႔”ဟု သူက ဂရုတစိုက္ ေျပာလာလွ်င္ေတာ့ ရင္၌ က်င္ကနဲျဖစ္သြားကာ မ်က္ရည္ၾကည္ေတြ ဝိုင္းလာလာရတတ္ေသာ ခံစားမႈမ်ဳိးႏွင့္ က်မ ရင္ဆိုင္ရတတ္ သည္။

ထိုေဝဒနာက ခံစားရခက္သလုိ တၿပိဳင္တည္းမွာပင္ ခံစားခ်င္စရာ ေကာင္းေနတတ္ သည္။

သို႔ေပမဲ့ သူ႔ထုံးစံအတိုင္း ေကာင္မေလးတေယာက္ကို ေငးၾကည့္ၿပီး “ဟိုေကာင္မေလး လွတယ္” ဟု က်မကို လွည့္ေျပာလွ်င္ေတာ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းထူထူေတြကုိ ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိဘဲ ႏွေျမာေနမိျပန္သည္။

တခါတေလေတာ့ ေလးေလးနက္နက္စကားေတြေျပာသင့္ပါတယ္ဟု မခ်င့္မရဲျဖစ္ကာ သူ႔ထံမွ တစုံတရာကို ေမွ်ာ္လင့္ေနမိျပန္သည္။

သူ႔ဆီက လွ်ာဖ်ားသံႏွင့္ ခ်စ္တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ မဟုတ္ႏိုင္ပါ။ သူ႔ရဲ့ “ခ်စ္တယ္” ဆိုတာေတြက သိပ္ေပါမ်ားတာ မဟုတ္လား။ ေကာင္မေလးမ်ားစြာထံ၌ သူ၏ “ခ်စ္တယ္” ေတြ ရွိခဲ့ဖူးသည္ပဲ။ ဒါဆို က်မ ဘာကိုေမွ်ာ္လင့္သည္လဲ။

သူ ဘယ္သူ႔ကို ေလးနက္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းစကားေတြဆုိမွာလဲ။ ဒါပါပဲ။ ဒါကိုပဲ က်မ ေမွ်ာ္လင့္ေနတာ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သူ က်မကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ မည္သည့္မိန္းကေလးကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္ႏုိင္သည္။ ဒါေပမဲ့ ေလးနက္ဖို႔ပဲ လုိသည္၊ ျဖစ္ႏုိင္မလား။

အခ်စ္၌ အဓိပၸါယ္မဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း ပါသည္။

...........................

သူ၏ ခ်စ္သူ မျဖစ္ရလို႔ေတာ့ျဖင့္ က်မ စိတ္ထိခုိက္လွမည္မဟုတ္ပါ။ က်မ သူႏွင့္ ရန္မျဖစ္လို၊ စိတ္မေကာက္လုိ၊ သူ႔ေၾကာင့္ ဝမ္းမနည္းလို၊ မငိုလို။ ခ်စ္သူဘဝမွာဆိုလွ်င္ က်မ သူ႔အေပၚ ထိုမွ် စိတ္ရွည္ ႏုိင္မည္မဟုတ္။ နဂိုကတည္းက က်မက သဝန္တိုခ်င္ခ်င္။

သူ၏ တခ်ိန္ႏွင့္တခ်ိန္ တူေလ့မရွိေသာ မိန္းကေလးအေဖာ္မ်ားစြာကို တေယာက္မက်န္ က်မ မုန္းသည္။ ထိုမိန္းကေလးေတြကို သူ႔နံေဘး၌ထားကာ က်မေရွ႕ေမွာက္ သူေရာက္လာလွ်င္ေတာင္ သူ၏ ႏႈတ္ခမ္းေတြ၊ ပါးျပင္ေတြ၊ လက္ေခ်ာင္းေတြ ကို က်မ မုန္းသည္။

ဒါဟာ သဝန္တိုတာပဲမဟုတ္လား။

အခ်စ္၌ ခဏကေလး မုန္းသြားတတ္ျခင္းမ်ဳိးလည္း ပါသည္။

..............................

သူမက္ေမာတတ္ေသာ အလွအပမ်ဳိး က်မထံ၌ လုံးလုံးမရွိပါ။ သည္ေတာ့ သူ၏ခ်စ္သူဘဝကို ႀကိဳဆို လိုခ်င္လို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့။ ထုိအတြက္ေၾကာင့္ေတာ့ျဖင့္ က်မ ဝမ္းမနည္းပါ။

က်မၾကားဖူးခဲ့သည္မွာ “ခ်စ္တတ္ဖို႔ထက္ အခ်စ္ခံရဖို႔က ခက္တယ္” ဆိုလား၊ “အခ်စ္ ခံရဖို႔ထက္ ခ်စ္တတ္ဖို႔က ခက္တယ္” ဆိုလား၊ မေသခ်ာေတာ့။

က်မကေတာ့ ခ်စ္တတ္ဖို႔ပဲ ခက္တယ္ဟု ထင္သည္။

က်မ ဝန္းက်င္၌ ခ်စ္သူမရွိသည္ကို ဂုဏ္ယူဝင့္ႂကြားေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမမ်ား ရွိသည္။ တကယ္က ခ်စ္ျခင္းကိုခံစားႏိုင္မွ ေလာကကိုခံစားႏုိင္မွာဟု က်မ ယုံၾကည္သည္။

“အခ်စ္နဲ႔ အႏုပညာေၾကာင့္ ေလာကႀကီးက လွေနတာ”ဟု က်မေျပာေတာ့ ထို သူငယ္ခ်င္းမမ်ား ရႈံ႕မဲ့ျငင္းဆန္ၾက၏။ “ေဟ့.... အႏုပညာနဲ႔ အခ်စ္ဟာ အဆင့္အတန္း အျမင့္မားဆုံးပဲ၊ သင္ေပးလုိ႔မရဘူး၊ ဖန္တီး ယူလို႔မရဘူး၊ ဖန္္ဆင္းေပးလို႔ မရဘူး၊ သိပ္ျမင့္ျမတ္တယ္” ဟု က်မကေတာ့ ေခါင္းမာမာႏွင့္ေျပာၿမဲသာ ျဖစ္သည္။

က်မ ၾကားဖူးေသာ “နိဗၺာန္ရဲ့ ေအာက္တဆင့္မွာ အခ်စ္ရွိတယ္” ဟူေသာ အဆိုကို က်မ အျပည့္အဝ ႏွစ္လုိသည္။

...................

ရသကိုးပါးထက္မကေသာ ခံစားရမႈမ်ားကို သူက ေပးႏုိင္သည္။ ပီတိသက္သက္ျဖင့္ ေက်နပ္ေနရင္းမွ အေၾကာင္းတစုံတရာမရွိဘဲ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲငိုေႂကြးခ်င္တတ္ေသာ ခံစားရမႈ ေတြ၊ ေပ်ာ္ရႊင္၍မဟုတ္ဘဲ၊ ရယ္စရာေကာင္း၍ မဟုတ္ဘဲ၊ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္လုိက္ခ်င္ တတ္ေသာ ခံစားရမႈေတြ၊ ဆုံးရႈံးသြား၍မွ မႏွေျမာမိဘဲ ေက်နပ္ေနတတ္ေသာ ခံစားရမႈေတြ၊ အနီးအပါး၌ ရွိေနပါလ်က္ႏွင့္ လြမ္းဆြတ္တသ ေနမိရေသာ ခံစားရမႈေတြကို က်မ သူႏွင့္ႀကံဳရမွ ေတြ႔ဖူး ရျခင္းျဖစ္သည္။

ၿပီးေတာ့ ထိုခံစားရမႈမ်ား၌ တစိမ့္စိမ့္ႏွစ္သက္၏။ ထိုခံစားမႈကို က်မက “အခ်စ္” ဟု ယိုးစြပ္သည္။

အခ်စ္သည္ အေကာင္အထည္အထည္ျပမရ။

................

ခုဆို မိုးရြာရြာ၊ ေနပူပူူ၊ ေလျပည္တုိက္တုိက္၊ ေလၿငိမ္ေသေသ က်မအတြက္ ေလာကက လွေနသည္။ သူႏွင့္မေတြ႔ရခင္က တည္ၿငိမ္ေသဝပ္ခဲ့ေသာ ဘဝကို ခုျပန္ေတြးလွ်င္ ခု ေမ့ပစ္လုိသည္။ ခုေတာ့ျဖင့္ သက္ဝင္ လႈပ္ရွားလို႔။

လူသားပီသဖို႔ အခ်စ္ သို႔မဟုတ္ ရသ ဖန္တီးႏိုင္မႈတခု ရွိရမည္။ သိပ္ေက်နပ္စရာေကာင္းေသာ ျပည့္စုံမႈပါပဲ။ ဂုဏ္ယူဝင့္ႂကြားစြာ ေႂကြးေၾကာ္လိုသည္။

က်မ အခ်စ္ကိုေတြ႔ဖူးခဲ့ၿပီ။

ခုဆို ဘဝကို အႏိုင္ႏွင့္ ပိုင္း၍ပင္ ရႏိုင္ၿပီျဖစ္၏။

................................................................................................................................................


စံပယ္ျဖဴမဂၢဇင္း။ ဇြန္၊ ၉၀။

9 comments:

s0wha1 said...

(က်မက ဂစ္တာမတီးတတ္ေသာ၊ လက္ေရးမလွေသာ၊ အရပ္မျမင့္ေသာ၊ ေယာက္်ားေလးမ်ဳိးကို မႀကိဳက္၊)

မႀကိဳက္တာေတြ တူေနတယ္။:D

(ဒါေပမဲ့ အျပစ္ဟု မေတြးခ်င္ပါ။ ၿပီးေတာ့ မေတြးရက္ပါ။

သူ႔၌ ရွိသည့္ က်မႏွစ္သက္ေသာ ေဘာလုံးကန္ေကာင္းသည့္အခ်က္ကေလးမွ်ႏွင့္ပင္ က်မ မႀကိဳက္ေသာ က်န္အခ်က္အားလုံးကို ေလွ်ာ္ပစ္လုိက္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ဘယ္ေလာက္ မတရားလုိက္သလဲေနာ္။

အခ်စ္၌ ဘက္လုိက္မႈ ရွိသည္။)

ဟားဟား... မွန္လိုက္တာ။။။:P

ေမသဇင္ said...

အမေရ... အခ်စ္နဲ႔ေတြ႔ဖူးမွပဲ ဘ၀ရဲ႕အဓိပၸာယ္ ျပည့္စံုသြားမယ္လို႔ ထင္တာပဲေနာ္။

Aung Phyoe said...

၁၀၀% ပဲ ။ သိပ္မွန္တာပဲ ။ ဆရာမေရ ဖတ္ရတာ လူပါေပ်ာ္၀င္သြားတယ္

ATN said...

အႏုပညာကို နားလည္စြာ ခံစားတတ္သူတေယာက္သည္ ေလာက၌ လူသားအဆန္ဆုံး၊ လူအပီသဆုံး။ ၿပီးေတာ့ အျမင့္ျမတ္ဆုံး-

အခ်စ္နဲ႔ အႏုပညာေၾကာင့္ ေလာကႀကီးက လွေနတာ-

အခ်စ္နဲ႕ လူသားအဆန္ဆံုး လူေတြေၾကာင့္ ေလာကၾကီး လွပေနေၾကာင္း သေဘာတူသြားပါတယ္။

Moe Cho Thinn said...

ဘ၀ကို အႏိုင္နဲ႔ ပိုင္းလို႔ေတာင္ ရေနၿပီမို႔ မုဒိတာ ပြားလိုက္ပါတယ္ ဆရာမရယ္။

ညီလင္းသစ္ said...

တကယ့္ကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အခ်စ္ဖြဲ႔ေလးပါပဲ အမေရ...၊ အဲဒီ အခ်စ္နဲ႔ေနထိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရင္း အေနအထိုင္ မတတ္ဘူးလို႔ အေျပာခံရေပါင္းလည္း မ်ားၿပီ၊ ဒါလည္း မေနထိုင္ရရင္ ေနမထိထိုင္မသာနဲ႔ ေနထိုင္ခ်င္ေနဆဲ :D

ေမျငိမ္း said...

s0wha1 ေလး.. ျဖစ္တတ္ပါတယ္.. ဟဲဟဲ။
ေမသဇင္.. ဒါလည္း ကိုယ္တဦးခ်င္းရဲ႔ အယူအဆပါေနာ္.. ေတာ္ၾကာ အခ်စ္ကို မယံုဘူးဆိုတဲ့ အပ်ိဳၾကီး လူပ်ိဳၾကီးေတြနဲ႔ ျငင္းေနရဦးမယ္ :D
ကိုေအာင္ျဖိဳးေလး ေထာက္ခံမယ္လို႔ သိပီးသား :)
ကိုေအာင္သာငယ္ေရ.. ယံုတာတူလို႔ စိတ္ခ်မ္းသာသြားျပီ။
ခ်ိဳသင္းေရ..အဲလိုနဲ႔ပဲ ရပ္တည္ေနရတာပဲ :P
ညီလင္းေရ.. တူပါ့ေတာ္.. တကယ္ပါပဲ :(

Anonymous said...

ဒီ၀တၳဳေလးကို ခ်စ္လိုက္တာ အမရယ္၊
စာသားေတြကို သိပ္သေဘာက်တယ္၊ တခ်ိဳ႕ကို ကူးယူထားလိုက္ပါတယ္။

EttyThaw said...

အရမ္းကို ႀကိဳက္ရပါတယ္...ဖတ္လိုက္တဲ့စာေၾကာင္းတိုင္း ၾကက္သီးေတြထပါတယ္ မမ....သိပ္အားက်ရပါတယ္ရွင့္