Oct 20, 2008

ျမသီလာအလြမ္းေျပ(၅)

က်မဘ၀မွာ ေနရတာ အတန္ဆံုးကာလက အဲဒီ ၁၉၈၅-၈၆ တ၀ိုက္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူ ဘ၀ပဲ ျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္။ မနက္ဆိုရင္ အတန္းေတြက ၉နာရီမွာစပါတယ္။ အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ က်မ အတန္းမတက္တာ မ်ားပါတယ္။ က်မ စိတ္၀င္စားတဲ့ အတန္းခ်ိန္ေတြကိုပဲ ေရြးတက္တာမို႔ က်မအမ်ားဆံုးရွိတာက အရွည္ၾကီးလဘက္ရည္ဆိုင္ရဲ႕ ေတာင္ပိႏၷဲပင္ေတြေအာက္မွာေပါ့။ မနက္ ၈နာရီဆိုရင္ က်မ ေက်ာင္းေရာက္ျပီ။ ေတာင္ပိႏၷဲပင္ေအာက္ စားပြဲတခုမွာထိုင္ရင္း ရာမညေဆာင္ဘက္ လမ္းသြယ္ေလးကေန ေနေရာင္ေအာက္မွာ ေလွ်ာက္လာတဲ့သူေတြကို ၾကည့္ရတာ ဘယ္ေတာ့မွ ပ်င္းစရာ မေကာင္းဘူး။ ေက်ာင္းသူေတြက အလွအပ ေသခ်ာျပင္လို႔။ ေက်ာင္းသားေတြကလည္း တက္ၾကြလန္းဆန္းလို႔။ အမ်ားစုကေတာ့ အတန္းမတက္ခင္ ကင္တီးလာတာပဲေပါ့။

ေနာက္ထပ္ စိတ္ေက်နပ္စရာတခုက ေတာင္ငူကင္တီးကိုမွ လာလာထိုင္တတ္တဲ့ ကဗ်ာဆရာတင္မိုး.. ေမာင္စြမ္းရည္.. ေဒါက္တာသန္းထြန္း... စာေရးဆရာျငိမ္းေက်ာ္.. ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္.. တကၠသိုလ္မင္းေမာ္.. တကၠသိုလ္၀င္းမြန္တို႔အနားမွာ ထိုင္ျပီးေတာ့ သူတို႔ေျပာတဲ့ စကားေတြကို တေမ့တေမာနားေထာင္ရတာက က်မအတြက္ သိပ္ၾကီးမားတဲ့ တန္ဖိုးေပါ့။ ဆရာၾကီးေတြ... သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္း ျငင္းၾက ခုန္ၾက စၾကေနာက္ၾက ေရွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေတြ ေျပာၾက..။ အဲဒီ၀ိုင္းေတြမွာ ေငးေမာရင္းကေန က်မ စာေတြပို ဖတ္ခ်င္လာတာ ပိုဖတ္ျဖစ္လာတာေၾကာင့္ အဲဒီအခ်ိန္ေတြဟာလည္း တန္ဖိုးျဖတ္မရတဲ့ အခ်ိန္ေတြေပါ့။

ေနာက္ထပ္ က်မမွာ ကံေကာင္းတာက တူတူကဗ်ာေရးဖက္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ကင္တီးထိုင္ဖက္ ရွိေနတာပဲ။ သူ႕အၾကိဳက္ ကိုယ့္အၾကိဳက္ အယူအဆေတြ ျငင္းၾကခုန္ၾကနဲ႔ တကယ့္ကို ေပ်ာ္စရာ..။ အဲဒီတုန္းက က်မသိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ကဗ်ာဆရာက ေမာင္လင္းရိပ္ (ညႊတ္ေကြးစဥ္ က်ေနာ္ ဆယ့္ႏွစ္စိတ္)။ (ေနာက္ ၁၀ႏွစ္ေလာက္အၾကာက်မွ ဆရာေမာင္လင္းရိပ္ကို ေလထန္ကုန္းမွာ ဆံုခြင့္ရေတာ့ က်မက ဆရာ့ကို ေတြ႔ေတြ႔ခ်င္း "အမေလးဆရာရယ္.. ခုမွေတြ႔ရတယ္.. ဆရာ့ကို က်မသိပ္ၾကိဳက္တာ"လို႔ ေျပာေတာ့ အင္မတန္ရိုးတဲ့ဆရာက ရွက္အမ္းအမ္းၾကီး ျဖစ္သြားတယ္.. က်မဆိုတဲ့ေကာင္က အဲလို)။ ေနာက္ က်မ ၾကိဳက္တာ ေဇယ်ာလင္း(အခု နာမည္ၾကီး ေမာ္ဒန္ကဗ်ာဆရာ)..။ အဲဒီတုန္းက ေက်ာင္းေလာကမွာ ထုတ္တဲ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေတြထဲမွာ တကယ့္အဆင့္မီ ကဗ်ာေတြ.. ကဗ်ာဆရာေတြ အမ်ားၾကီး ရွိခဲ့တာေပါ့။ မွတ္မွတ္ရရ ခင္ျမဇင္... ခင္ေအာင္ေအး... ၾသဂက္စ္္လင္း... စန္းဦး.. တို႔ေတြလည္း လက္ေရးကဗ်ာ စာအုပ္ေရစီးေၾကာင္းထဲ ပါခဲ့ၾကတာ။ ေနာက္.. ျမန္မာစာအုပ္စုေတြ.. ေမာင္သာခ်ိဳ.. ေဇာင္းထက္.. ယမံု... ေနစိမ့္ .. ခင္လြန္းတို႔အဖြဲ႔က "ငါ့ကို ဇန္န၀ါရီျပန္ေပး..." လို႔ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလး ထုတ္ျပီး ေတာင္းေနခ်ိန္ေပါ့။

အဲဒီအခါ ကဗ်ာေတြမေတာက္တေခါက္ေရးေနတဲ့ က်မရဲ႔ အိပ္မက္ကလည္း အဲလို ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ ထုတ္ဖို႔ေပါ့။ အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ ပထမဆံုးကဗ်ာစာအုပ္ေလး(အာရံုရိပ္) ထုတ္တုန္းက တသသနဲ႔ ေပ်ာ္ခဲ့ရတာ။ တူတူေရးဖက္ေတြက တေယာက္က မင္းသခင္.. တေယာက္က ကိုတင္ေအး... ေနာက္တေယာက္က ေမာင္သံေခ်ာင္း။ က်မ ကဗ်ာကေတာ့ ၃ပုဒ္ပါခဲ့တာ မွတ္မိတယ္။ အဲ့ဒီမွာ ပါတဲ့ ကဗ်ာတပုဒ္မွာ က်မက

ျဖန္႔ထားတဲ့ လက္ဖ၀ါး
ကမ္းထား ကိုကို..
ျပီးရင္
ဘ၀ဆိုတဲ့တလင္းကိုျဖတ္ဖို႔
အခ်စ္ဆိုတဲ့ ဘိနပ္ကို စီးလို႔
ေလွ်ာက္စို႔..။

လို႔ ေရးခဲ့တဲ့အတြက္ မွတ္မွတ္ရရ (အဲဒီတုန္းက တကၠသိုလ္ကဗ်ာေလာကရဲ႕ ဥေသွ်ာင္ၾကီး) ေဇယ်ာလင္းက "အခ်စ္ကို ဘိနပ္နဲ႔ တင္စားတာ မေက်နပ္ဘူးကြာ"လို႔ လာေျပာခဲ့ပါတယ္။ (အဲလိုေျပာျပီးေနာက္မွာေတာ့ က်မတို႔ သိပ္ခ်စ္တဲ့ ကဗ်ာေမာင္ႏွမေတြ ျဖစ္သြားခဲ့ၾကပါတယ္။)

အဲဒီတုန္းက ေဇယ်ာလင္း တခုတ္တရ လာေျပာတာဟာ က်မအတြက္ေတာ့ သိပ္ေက်နပ္စရာ ေ၀ဖန္ခံရမႈ ေပါ့..။

ေနာက္ ကဗ်ာတပုဒ္က "ျပည့္စံုျခင္း"... (ေနာက္ပိုင္း ေပဖူးလႊာမွာ ပါခဲ့တဲ့ ပထမဆံုး မဂၢဇင္း ကဗ်ာ)

ျပည့္စံုျခင္း

သည္ေဒသ
ျမႏွင္းေ၀ေ၀
ေနျခည္တေျပာက္
ႏွင္းေသာက္တဲ့ပန္းေတြ
လန္းစြင့္ေန။

သည္ေျမ

စိုေျပျမက္ခင္း
ထင္းရွဴးနံ႔သင္းလို႔
ခ်စ္ျခင္းနဲ႔ခင္းတဲ့
တို႔မ်ားရဲ႕ဘ၀အိမ္။


သည္အိမ္တြင္း
ခ်စ္ျခင္းနဲ႔သပ္လွ်ိဳ
အပိုဂုဏ္မရွိစြာ…
အာလူးတအိတ္
ဆန္တအိတ္နဲ႔
သိပ္သည္းတဲ့ေရ..

ခ်ိဳျမိန္သစ္သီး
မီးလင္းတဖိုနဲ႔
လိုခ်င္ျခင္းေတြကင္းတယ္။
ျပီး…
ခ်စ္ဇနီးအလွ ၀မ္း၀ဖို႔

ၾကိဳးပမ္းရတဲ့ ခ်စ္သူ
သူနဲ႔အတူ ကူညီရုန္းကန္
အားမာန္ျဖည့္တင္း
ျပိဳင္ဘက္ကင္းစြာ

လိမၼာတဲ့ အိမ္သူက်မ
သည္ဘ၀ထဲမွာ ရွိတယ္။

သည္ဘ၀.... လွပသာယာတယ္…။

အားလပ္တဲ့အခါ...
ကဗ်ာေတြစပ္ စာေတြဖတ္နဲ႔
သဘာ၀မွာ မ်က္ႏွာအပ္
စိတ္ဓါတ္ဟာ လတ္ဆတ္ေနမယ္။

ညေနခင္း....
ေလညင္းအလာ
ျပတင္းမွာ လက္တင္
ခ်စ္သူရဲ႕ရင္ခြင္ ခို၀င္လို႔
ခ်ိဳျမိန္တဲ့ ကဗ်ာ
သာယာစြာဆိုညည္းမယ္။


ခ်စ္သူ႔ပခံုးဖ်ား
ခိုနားရင္းလည္း
အင္အားမ်ားစြာရလာမယ္။

အဲဒီအခါ
ကမၻာဟာ ...
တို႔မ်ားရဲ႕
ရိုးသားတဲ့ ခ်စ္ျခင္းကို
ႏွစ္လိုျခင္းမ်ားစြာနဲ႔
ေကာင္းခ်ီးၾသဘာေပးလိမ့္မယ္…

ကဲကြယ္..။

ေနာက္ ကဗ်ာတပုဒ္က "ငွက္ကေလးေရ"....။

ငွက္ကေလးေရ..
လြမ္းေတးဖြဲ႔ဆို
အေဖာ္လိုလား
ေျပာျပပါကြယ္
ငွက္ကေလးရယ္...
လို႔ စတာ မွတ္မိတယ္။ ေနာက္အပိုဒ္ေတြက်ေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ျပီ။ (အဲဒီကဗ်ာလည္း ေပဖူးလႊာမွာ ပါခဲ့တယ္)။

အဲဒီ ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ ထုတ္ခ်ိန္မွာပဲ ေမျငိမ္းဆိုတဲ့ နာမည္ကို ယူျဖစ္ခဲ့တာ။ ကိုယ့္နာမည္ရင္းက မာဆတ္ဆတ္ ႏိုင္တာမို႔ ကေလာင္နာမည္မဆန္ဘူးလို႔ ထင္ေနခ်ိန္.. က်မရဲ႕ ဆရာလိုျဖစ္ေနတဲ့ အကို တေယာက္က ေမျငိမ္းဆိုတာေလး ေရြးေပးေတာ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အလြယ္တကူပဲ ေကာင္းသားလို႔ ေရြးခဲ့တာ.. ခုေလာက္တြင္သြားမယ္ေတာင္ မထင္ခဲ့။ ေနာက္ေတာ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ လိုက္ေရာင္းရင္း.. တခါတေလ.. ကဗ်ာစာအုပ္ေတြလဲွယ္ယူၾကရင္း ကဗ်ာသူငယ္ခ်င္းေတြအမ်ားၾကီး တိုးတိုးလာ..။ ဒီလိုနဲ႔ တကၠသိုလ္ထဲ ထြက္သမွ် ကဗ်ာစာအုပ္ေတြထဲ က်မ ၀င္၀င္ပါျဖစ္ခဲ့တာ အမ်ားၾကီး။ မနက္ေစာေစာ ေတာင္ပိႏၷဲပင္ေအာက္မွာ ထိုင္ရင္း ေရးျဖစ္သမွ် ကဗ်ာေတြဟာ စာအုပ္ေတြထဲ ပါသြားတာခ်ည္း..။

အဲဒီအခါ ကဗ်ာအဖြဲ႔ေတြ.. အရွည္ၾကီးတလွည့္.. ဂ်ပ္စင္ကင္တီးက ယင္းမာလက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာတလွည့္.. မာလာကင္တီးတ၀ိုက္မွာ တလွည့္.. အီကိုကင္တီးက ယမ္းဘီလူးမွာတလွည့္ ထိုင္ၾက။ ေမဂ်ာစြဲမရွိ.. အေဆာင္စြဲမရွိ.. နယ္စည္းမျခား ကဗ်ာသမားေတြ စုမိလာ..။ အဲဒီမွာပဲ ကိုသူရ(ဇာဂနာ)တို႔ ကိုေအာင္ေက်ာ္ဦး (ပိန္ပိန္)တို႔ တက္တူ (ဆံုးရွာျပီ)တို႔ စာေရးဆရာ ေဇာ္ဇင္တို႔ေတြကလည္း ဂ်ပ္စင္ကင္တီးက ယင္းမာ လဘက္ရည္ဆိုင္မွာ လာ လာ ထိုင္။ က်မတို႔ကဗ်ာအုပ္ေတြနဲ႔ ေပါင္းမိျပီး တ၀ါး၀ါး တဟားဟား..။ ဇာဂနာ့ရဲ႕ လက္တမ္း ျပက္လံုးေတြေအာက္မွာ ဂ်ပ္စင္ေအာက္က ညေနေတြ ဘယ္လို ေစာင္းကုန္မွန္း မသိခဲ့ၾက။

(အဲဒီ ဂ်ပ္စင္ဘုရားေက်ာင္းေနာက္ဘက္စၾကံၤေလးရဲ႕ ဘယ္ဘက္ကို ခ်ိဳးလိုက္ရင္ ယင္းမာလဘက္ရည္ဆိုင္ေလးကို တန္းကနဲ ေရာက္ပါတယ္)

ခက္တာက မိန္းကေလးက ရွားရွားပါးပါး က်မတေယာက္ပဲ ပါတာ။ ကံ့ေကာ္ရြာပန္းခ်ီခန္းမွာ ၀င္းေမာ္ဟန္တို႔ ေကျမိဳးတို႔ ကိုစန္းဦးတို႔ မေမႊးတို႔ ပန္းခ်ီေရးေနၾကတာကို သြားသြားေငးလည္း အဲဒီေယာက်္ားေတြၾကားထဲမွာ က်မ တေယာက္တည္း ကန္႔လန္႔ ကန္႔လန္႔ေပါ့..။ ဂ်ပ္စင္ခန္းမမွာ ကံ့ေကာ္ရြာပန္းခ်ီျပပြဲလုပ္လည္း က်မက ထိပ္ဆံုးက။ အဲဒီက်မက မိန္းထဲ.. RIT ထဲ.. လိႈင္နယ္ေျမထဲ.. ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ လိုက္ေရာင္း..။ ဆံပင္ရွည္ရွည္နဲ႔.. ဗမာအက်ႌ ေသေသခ်ာခ်ာ သပ္သပ္ယပ္ယပ္ ၀တ္ထားတတ္တဲ့ ဂုဏ္ထူးတန္းေက်ာင္းသူ မိန္းကေလးတေယာက္က လြယ္အိတ္ၾကီးလြယ္ျပီး ေယာက်္ားေလးေတြနဲ႔ ဟိုဟိုဒီဒီ ေလွ်ာက္သြားေနတာဟာ မသင့္ေတာ္ဘူးလို႔ က်မ တခါမွ မေတြးမိခဲ့ဖူးပါ။ က်မမိဘကလည္း အဲဒါ မသင့္ေတာ္ဘူးလို႔ တခါမွမေျပာဖူးပါ။ (အေဖကဆို သေဘာေတာင္ က်ေနတာ.. သူ႔တုန္းကလည္း အဲလို ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ ထုတ္ခဲ့တာ.. ဆဲဗင္းဂ်ဴလိုင္ ေနာက္ပိုင္းမွာေပါ့လို႔ တသသေျပာေသးတာ.. အဲဒီအခ်ိန္ထိေတာင္ သူ႔ကဗ်ာ စာအုပ္ေလးေတြ သိမ္းထားတုန္း)။ (ဒါေပမဲ့ အဲလို အေနအထိုင္မ်ိဳးက ျမန္မာစာဌာနအေနနဲ႔ေတာ့ ျပႆနာရွိခဲ့ပါတယ္.. ေနာက္ပိုင္းမွ ေျပာျပပါဦးမယ္)။

အဲလိုနဲ႔ ကဗ်ာစာအုပ္ေတြ လည္ေရာင္းရင္း.. ကဗ်ာအေၾကာင္းေတြနဲ႔ ရန္ျဖစ္ရင္းကပဲ ကဗ်ာသမားေတြရဲ႕ အခ်ိတ္အဆက္နယ္ပယ္ေလးက က်ယ္ျပန္႔လာပါတယ္။ (ခု ဘေလာ့ဂါ ၀န္းက်င္ေလးလိုေပါ့)။ က်မအတြက္ ကေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ဟာ ဘ၀မွာ ေတာ္ေတာ္ အဓိပၸါယ္ရွိတဲ့ အခ်ိန္ကာလတခု ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ အဲဒီ ကာလေတြထဲ မွာပဲ ေနာက္ထပ္ဘ၀ေလးတခုစဖို႔ အေၾကာင္းပါခဲ့တာေလ..။

9 comments:

tin min htet said...

ေတာင္ပိႏၷဲပင္ေတြေအာက္မွာ ထိုင္ခဲ႔ၾကတာ သတိရပါေသးတယ္။ စိုးစိုးတို႔၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ နဲ႔ ထိုင္ခဲ႔ၾကတာကေတာ႔ ျမသီလာရဲ႕ ေနာက္ဆုံးေခတ္ ျဖစ္မယ္ေနာ္။

ငထက္

ေမျငိမ္း said...

ဒါေပါ့ ငထက္ရာ.. အဲဒီေခတ္ထိ ေရးဦးမွာ..
ေနာက္ ညလယ္မူးတို႔နဲ႔ ေႏြးေအးနဲ႔ ေမတၱာေပါင္းကူးထိ လိုက္ထိုင္ျပီး နယ္ခ်ဲ့ခဲ့တာေတြလည္း ေရးဦးမွာ..။

kay said...

အမေရ- ေစာင့္ဖတ္ေနတယ္။
ျမန္ျမန္-သြက္သြက္ေလး။
ေရွ႕အခန္းေတြက.. ၄၄၄၄ ကားေလးရယ္..ကုလားေလး..ဆန္းေမာင္ရယ္ကို မ်က္စိ ထဲက မထြက္ဘူး။
၂၀၀၅ က ..ဂ်ပ္ဆင္မွာ ဘုရားေက်ာင္းသြားတက္ေတာ့..အမယ္..အဲဒီ ဆန္းေမာင္ကေလ..အက်ီၤ အသစ္ ပုဆိုးအသစ္နဲ႕ ဗ်- ဘုရားေက်ာင္း တက္ေနတာ။ ဒါေပမဲ့..ဘုရားေက်ာင္း ဆင္းတာနဲ႕ က်မ တို႕ကို တဲ့တဲ့ လာျပီး ကို ပိုက္ဆံ ေတာင္းေတာ့တာပဲ။
သူ႕အသက္ဆို..ဘယ္သူ မွ ေတာင္ မွန္းလို႕ရမ ထင္ဘူး။

Moe Cho Thinn said...

ဆရာမေရ
လြမ္းသြားတာမွ တရွည္တေမ်ာႀကီး..

Anonymous said...

ကိုယ္မရလိုက္တဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြအတြက္ အရမ္းကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တက္ခဲ့ရတဲ့ ျမသီလာဟာ အဲလိုမ်ိဳးမဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ကသုတ္ကရက္ ဗရုတ္ဗရက္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ ဆရာမေရ ေမွ်ာ္ေနပါတယ္

M.Y. said...

မိန္းထဲက အႏုပညာအဆန္ဆုံးေနရာေတြထဲမွာ ဂ်ဒ္ဆင္ေဘးက အဲဒိစႀကၤန္ေလးလဲတစ္ခုအပါအ၀င္..

မေဟသီမွာ ပိန္ပိန္ အခု ေရးေနတဲ့ ညေန..ညေန စည္တယ္ေလေလ့..မွာ သူ တို ့ေခတ္တကၠသီလာေပ်ာ္စရာ အေႀကာင္း ေရးထားတာ လဲအေတာ္လြမ္းစရာေကာင္းတယ္..အမထက္ေစာမလား။

ယုဒသန္က ပန္းခီ်ပြဲဆိုလို ့ပန္းခီ်ဆရာတစ္ေယာက္ အေႀကာင္းေလးေရာ..
ေႏြးေအး နဲ ့ကန္သာယာအထိပတ္ဦးမယ္ဆိုေတာ့ ...ဒန္..ဒန္ ့..ဒန္..

PAUK said...

ဆရာမ ေမျငိမ္း
လာဖတ္သြားပါတယ္..
ပကတိျမွား ဖတ္ဖူးပါတယ္..
ဒါမယ့္..ေမ့ကုန္ပါျပီ..
ဒီထဲမွာတင္ထားလားမသိ..ရွာၾကည့္ပါဦးမယ္..

ေမျငိမ္း said...

ေကေရ.. တကယ္ပါပဲ.. ေက်ာင္းအေၾကာင္း ျပန္ေတြးရင္ ကုလားေလးစန္းေမာင္ကကို လြမ္းစရာ ျဖစ္ေနေတာ့တာပဲ.. တခါတေလ အမမ်က္ႏွာ သိပ္မေကာင္းရင္ သူက ဆရာမ ဘာျဖစ္လဲလို႔ ေမးတတ္ေသးတာ။ အမက ပိုက္ဆံမရွိလို႔လို႔ေျပာောတ့ သားဆီက ယူမလားတဲ့..သားဆီမွာ ၃ထာင္ရွိတယ္တဲ့။ သူက အဲလိုလည္း ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေသးတာ။ သူေတာင္ ၃၀ေလာက္ရွိေရာ့မယ္။
ခ်ိဳသင္းေရ.. လြမ္းစရာေတြ ေတာ္ေတာ္က်န္ေသးတာ... ခုမွ ၁၉၈၅.. အင္းး ၂၀၀၅ထိဆိုရင္ေတာ့..............။
ရြာသားေလးေရ.. တကယ့္ ျမသီလာရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ေန႔ေတြကို အဲလို မွတ္တမ္းေလး ျဖစ္ေစခ်င္တာ လည္း ပါပါတယ္။ ေမွ်ာ္ေနမယ္ဆိုေတာ့ ေရးရတာ အားရွိရပါတယ္။
ကေမာင္ရင္ေရ...ေရးမွာေပါ့.. အေသအခ်ာ..သူ႔အခ်ိန္ တျဖည္းျဖည္းေရာက္လာမွာေပါ့ ေနာ..။ ပိန္ပိန္က အမထက္ ၃ႏွစ္ေလာက္ေစာ ေက်ာင္းတက္ျပီး ေက်ာင္းေပ်ာ္လို႔ ေက်ာင္းမွာ အၾကာၾကီးေနတာေလ။
Pauk..
ပကတိျမားက လံုးခ်င္းဆိုေတာ့ ဘယ္မွာမွ မတင္ျဖစ္ေသးပါ.. စာမရိုက္ႏိုင္လို႔..။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ တမ်ိဳးမ်ိဳး စီစဥ္ျပီး လံုးခ်င္းေတြ တင္ခ်င္ပါေသးတယ္။

ေမျငိမ္း said...
This comment has been removed by the author.