Sep 4, 2007

အမွတ္တရ လြမ္းစာ

ရွစ္ေလးလံုး အေရးေတာ္ပံုေၾကာင့္ ပိတ္ထားရတဲ့ ေက်ာင္းေတြ ျပန္အဖြင့္ ၁၉၉၁-၉၂ မွာ… မတရားတဲ့ အမိန္႔ အာဏာေတြေၾကာင့္ က်မတို႔ တကၠသိုလ္က ဆရာေတြ ေက်ာင္းတာ၀န္ ဆိုတာေတြထဲမွာ သိပ္ပင္ပန္း ဆင္းရဲ ခဲ့ရဖူးပါတယ္။ ေက်ာင္းမွာ စာသင္ခ်ိန္..အျပင္ လံုျခံဳေရးဂ်ဴတီေတြ ေစာင့္ရ..။ တေန႔ကို ေက်ာင္းမွာ ၁၂နာရီ စာေလာက္ ေန႔တိုင္းေနေနရ။ အဲဒီတုန္းက က်မသားၾကီးက လသားေလး..။ လသား ကေလးေလးခမ်ာ မိခင္ႏို႔ ကိုမွ ၀ေအာင္ မစို႔ရ။ (အဲဒီတုန္းက လူတိုင္းေျပာတဲ့စကားကေတာ့ ပညာတတ္ေတြကို စစ္အစိုးရက လက္စား ေခ်တဲ့ အေနနဲ႕ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးသံုးျပီး ႏွိပ္စက္ေနတာတဲ့။)

တကယ္ေတာ့ ကေလးတေယာက္ရဲ႕ ပထမ၅ႏွစ္တာဟာ မိဘနဲ႕ အတူရွိေနသင့္တဲ့ အေရးၾကီးဆံုး အသက္ အပိုင္းအျခားပါ။ အဲဒီ အရြယ္မွာ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲတဲ့ မိဘ ရင္ေငြ႕နဲ႕ ၾကီးျပင္းရတဲ့ကေလးဟာ ဘ၀မွာ တေလွ်ာက္လံုး မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိတဲ့ ကေလးအျဖစ္ ၾကီးျပင္းရတယ္လို႔ စိတ္ပညာရွင္ေတြက ဆိုထား ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ မိဘေတြ အတြက္လည္း အဲဒီ ကာလေလးမွာ ကေလးနဲ႔ မ်ားမ်ား ေနျပီး ကိုယ့္ကေလးကို ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ေအာင္.. လိမ္မာယဥ္ေက်းေအာင္.. ပတ္၀န္းက်င္ကို ခ်စ္ခင္ ၾကင္နာတတ္ ေအာင္ .. ေျပာျပခြင့္ရဖို႔ အေရးၾကီးတဲ့ အခ်ိန္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

ခုေတာ့ ကိုဂ်င္မီနဲ႔ နီလာသိန္းတို႔ ခမ်ာ.. ဘယ္ေလာက္ ေၾကကြဲ နာက်င္လိုက္ၾကမလဲ..။
က်မတုန္းက အခ်ိန္တန္ အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ ေတြ႔ရမယ္လို႔ ေသခ်ာတဲ့ သား အခါလည္ေက်ာ္ကို အိမ္မွာ ထားခဲ့ရရံုနဲ႔ေတာင္ ဘယ္ေလာက္ခံစားခဲ့ရသလဲ..။ ခု ကိုဂ်င္မီနဲ႔ နီလာသိန္းတို႔ ခမ်ာမွာေတာ့ သူတို႔ သမီး ကေလး ကို ..ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ.. ခြဲထားရမယ္မွန္း မသိတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ေရာက္ေနရတဲ့အျပင္ ေသမင္းနဲ႔ စီးခ်င္းထိုးေနရသလို လူမဆန္တဲ့ ျဖစ္ရပ္ေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ေနၾကရတာပါ။

ဒါေၾကာင့္ပဲ သူတို႔ကို သတိရေနရင္း .. သားသမီးအေပၚ ထားတဲ့ မိခင္တေယာက္ရဲ႕ စိတ္ခံစားရမႈကို ကိုယ္ခ်င္းစာတဲ့ အေနနဲ႔ က်မရဲ႕ ၀တၳဳတိုေလးကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

လြမ္းစာ


(ဒီက ပါ)

ေမာ္ၾကည့္ေနတဲ့ သားရဲ့ မ်က္လုံးေတြက အေရာင္ တလက္လက္ ေတာက္လုိ႔။ သားမ်က္လုံးေတြထဲက ဘာသာ စကားကို ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ ‘ေမေမ သားကို ခ်စ္ရဲ့လား’ ဆိုတဲ့ အဓိပါၸယ္္ကို က်မ ေတြ႔တယ္ ။ တကယ္ေတာ့ ဒီအေျခအေနဟာ ရိုးသြား သင့္ပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ စိတ္အားႀကီးတဲ့ သားေႀကာင့္ပဲလား။ (ဒါမွမဟုတ္) က်မရဲ့ စြဲတဲ့ စိတ္ေႀကာင့္ပဲလား ေတာ့ မသိ။ အဲဒီ အေျခအေန အျဖစ္အပ်က္ဟာ ခုထိ က်မနဲ႔ သားၾကားမွာ ဆန္းသစ္ ေနဆဲ ဆိုတာပါပဲ။

+++++

အဲဒီ အျဖစ္အပ်က္ကေလးဟာ နံနက္ေျခာက္နာရီခြဲတိတိမွာ ျဖစ္ပ်က္ေလ့ ရွိပါတယ္။ အဲဒီ ေျခာက္နာရီခြဲဟာ က်မ အလုပ္ခြင္ ၀င္ဖို႔ အိမ္က စထြက္ရတဲ့ အခ်ိန္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ က်မအ၀တ္လဲၿပီး ပခုံးသိုင္းအိတ္လြယ္ၿပီး ဆြဲျခင္းဆြဲလိုက္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ က်မ အျမဲတမ္း စိတ္ထိခိုက္ရတဲ့ အေျခအေနကို ရင္ဆိုင္ရေတာ့တာပါပဲ။ သားက သူ႔ရဲ့ ေမာ္ေတာ္ကားေတြနဲ႔ ေဆာ့ေနရာကေန အိမ္တံခါးေပါက္မွာ ရပ္လိုက္တဲ့ က်မကို လွမ္းၾကည့္မယ္။ ၿပီးေတာ့ ျဗဳန္းကနဲ ထ၊ ေတာက္ေတာက္ ေတာက္ေတာက္ နဲ႔ ေလွ်ာက္ လာ။ ေနာက္ က်မေရွ႕မွာ စုံရပ္။ အေမကို ေမာ္ၾကည့္။ က်မက ’သားဖို႔ ေမေမ မုန္႔ သြား၀ယ္ေတာ့မွာေနာ္’ လို႔ ေျပာ။ အဲဒီအခါ… သားရဲ့ အဲသည္ ‘ေမေမသားကိုခ်စ္ရဲ့လား’ ဆိုတဲ့ မ်က္လုံးမ်ိဳးေတြကို က်မ ႏွလုံးသား အလဲလဲ အၿပိဳၿပိဳနဲ႔ ရင္ဆို္င္ရေတာ့ပါပဲ။ အဲဒါဟာ ေန႔တိုင္းရင္ဆိုင္ရတဲ့ က်မရဲ့ စိတ္ေ၀ဒနာတစ္ခု ပါပဲ။

+++++

သားက တစ္ႏွစ္သားေက်ာ္ေက်ာ္ေလးသာ ရွိေသးေပမဲ့ အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ခံစားမႈကို သိတတ္ ၿပီ္။ သားဟာ တစ္ႏွစ္သားမွာပဲ အရြယ္နဲ႔ မမွ်ေအာင္ သြက္လက္စြာ စကားစ ေျပာတတ္ ေနခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီတုန္း ကတည္းက သားက အေမကို ‘ေမေမ’ ဆိုတာေလာက္နဲ႔ မတင္းတိမ္ဘဲ အေမကိုေခၚတဲ့ အခါ ’ေမေမေရ’လို႔ တမ္းတမ္းတတ ေခၚတတ္ခဲ့သူ မဟုတ္လား။

ၿပီးေတာ့၊ သားက ေျခာက္လသားအရြယ္ကတည္းမွာကတည္းက သီခ်င္း ကဗ်ာ အကနဲ႔ လႈပ္ရွားမႈေတြကို အာရုံခံစားတတ္ေနၿပီ။ အဲဒီအခါ သူ႔အေမ က်မဟာ သားကို အဆိုေတာ္ ၿပီးေတာ့ ေတးေရးသူျဖစ္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲလို႔ ရည္ရြယ္မိခဲ့ဖူးေသးတာ။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ သားကေလးရဲ႕ အနာဂတ္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ကံေကာင္းမွာလို႔လည္း ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ မဲေပး မိျပန္ တယ္။ ဘာလိုု႔လဲဆို၊ သားကေလးရဲ့အေမက သီခ်င္းေတြကို တန္ဖိုးထားသူ၊ ၿပီးေတာ့ အဆိုပညာရွင္ေတြကို ျမတ္ႏိုးသူေလ။

သားက အေမရဲ႕ စာအုပ္ေတြကို ေကာက္လွန္ရင္း မ်က္ေမွာင္ႀကီး ၾကဳတ္လိုက္ၿပီး စာဖတ္ဟန္ လုပ္တဲ့အခါမွာ လည္း အေမလုပ္သူက ႀကံဖန္(ေၾကာင္ေတာင္ႏိုင္စြာ) သေဘာ က်ေသးရဲ့။ သားက အေဖနဲ႔အေမကို တူစြာ စာဖတ္ ၀ါသနာ ပါမယ့္ ကေလး ဆိုၿပီးေတာ့ေပါ့။ အဲ့ဒီ သားရဲ့အေမ က်မက မၾကာခဏလည္း စိတ္ကူး ယဥ္ ခဲ့ဖူး ေသးတာ။

သားကို အနီးကပ္ ဂရုတစိုက္ ထိန္းေက်ာင္းရင္း အေမနဲ႔သားဟာ ေမာင္ႏွမလို၊ သူငယ္ခ်င္း လို၊ သားအဖ လို၊ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ လို ခ်စ္ခင္ရမယ္လို႔။ အဲဒီအခါ အေမဟာ သူ႔ရဲ့ သံေယာဇဥ္ထားရမယ့္ တပည့္ေတြထဲက သူခ်စ္တဲ့ စရိုက္ေတြ သားဆီမွာ ထည့္ေပးရမယ္ လို႔လည္း စဥ္းစားမိျပန္တယ္။ သားရဲ့အေမဟာ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားၾကီးေတြရဲ့ ဆရာမလည္း ျဖစ္တာကိုး။ အဲဒီဘ၀ကိုလည္း သူက တိတ္တိတ္ေလး ဂုဏ္ယူတတ္ျပန္ တယ္။ ေက်ာင္းဆရာ သားသမီး၊ အႏုပညာခ်စ္တတ္သူေတြရဲ့ သားသမီးဟာ ေလာကမွာ ခ်စ္စရာ အေကာင္း ဆုံး လို႔လည္း အဲဒီအေမက အတၱနဲ႕ ေႀကြးေၾကာ္တတ္ျပန္ေသးတယ္။

+++++

‘ေလာကမွာ ေနေပ်ာ္စရာအေကာင္းဆုံးဘ၀ဟာ အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ေနရတဲ့ ဘ၀ပဲ’ လို႔ အေမက ေျပာတဲ့အခါ သားအေဖကေတာ့ သိပ္ သေဘာမတူခ်င္လွပါ။ ဒါေပမဲ့ အေမကေတာ့ ကိုယ့္အယူအဆကို အခိုင္အမာ ကိုင္ေဆာင္ၿမဲ။ ရွားရွားပါးပါး သားနဲ႔ေနရသမွ် အခ်ိိန္ေတြမွာ အေမက သားနဲ႔ကစားရင္း သီခ်င္းေတြကို ဖြင့္ ဖြင့္ ထားတယ္။ ခုဆို၊ သားကို ‘သားေရ့ အေမ ဘာသီခ်င္းဖြင့္ရမလဲ’လို႔ တမင္တကာ ေမးလိုက္တဲ့အခါ သားက ‘အိအိ’လို႔ ေျဖရင္ အေမက သေဘာက်တယ္။ ေနာက္ေတာ့၊ သားက မ်ဳိးေက်ာ့ၿမိဳင္ရဲ့ သီခ်င္းေတြကို ႀကိဳက္တတ္လာေတာ့လည္း အေမက သားကို အေမနဲ႔ တူလိုက္တာ။ အေမလို ခံစားတတ္ၿပီ ဆိုၿပီး ေပ်ာ္ရျပန္ေရာ။

စဥ္းစားၾကည့္ရင္ေတာ့၊ သားနဲ႔ ေနရတဲ့ဘ၀ဟာ ခ်ဳိၿမိန္စရာခ်ည္းပါပဲ။ သားက ပန္းခ်ီကားေတြကိုလည္း ႀကိဳက္တတ္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ ေက်နပ္စရာ ေကာင္းသလဲ။ အေမ့သားဟာ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ေအးခ်မ္းတဲ့ လူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ႀကီးျပင္းသြားႏိုင္ေလာက္ၿပီလို႔ ေမွ်ာ္လင့္လို႔ရၿပီ မဟုတ္လား။ သားနဲ႔ ပတ္သက္သမွ် စိတ္ႏွလံုး ႏူးညံ့ခ်င္စရာ အေကာင္းဆုံးကေတာ့ သားရဲ့ အနမ္းပဲလို႔ က်မထင္တယ္။ သားက အေမကို မ်က္ႏွာမွာ ေနရာမလပ္ေအာင္ နမ္းတတ္တာ တစ္ႏွစ္သားကတည္းကပဲ။ ၿပီးေတာ့၊ သားရဲ့ အနမ္းက သိပ္ကို လႈိက္လႈိက္ လွဲလွဲ။ ပန္းတစ္ပြင့္ရဲ့ ရနံ႔ကို ဖိႏွစ္ ရွဴရႈိက္သလို သိပ္ကို ခင္တြယ္စရာ ေကာင္းတာပါ။

အဲဒီ သားက၊ အေမ့ရဲ့ အအိပ္ကို အနမ္းေတြနဲ႔ ႏႈိးတတ္သူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အေဖက ေငါက္လိုက္ရင္ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ လွမ္းၾကည့္တတ္တဲ့သားဟာ မယုံႏုိင္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ မ်က္လုံးေတြနဲ႔ စကားေျပာတတ္သူ ျဖစ္တဲ့အခါ က်မဟာ ‘သားဟာ အေမ့ရဲ့ ႏွလုံးသားပဲ’လုိ႔ သားကို ေပြ႔ဖက္ရင္း မၾကာခဏ ေရရြတ္ ေျပာဆိုမိေတာ့တယ္။ တကယ္လည္း သားဟာ ဘုရားရွင္က က်မ စိတ္တိုင္းက် ဖန္ဆင္းေပးခဲ့တဲ့ အသက္ ေသြးခဲပါပဲ။

ဒါေပမဲ့၊ အဲဒီ သားကေလးက က်မကုိ ‘ေမေမ သားကို ခ်စ္ရဲ့လား’ ဆိုတဲ့ အၾကည့္ေတြနဲ႔ ၾကည့္လာတဲ့ အခါမွာေတာ့ က်မဟာ က်မရဲ့ သားနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြ… ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေတြ.. မွားသလား မွန္သလား ဆိုတာကိုေတာင္ မေတြးရဲ ေလာက္ေအာင္ ေၾကာက္တတ္လာရျပန္ေတာ့တယ္။

+++++

ေက်ာင္းဆရာမတစ္ေယာက္ရဲ့ တာ၀န္ကို နံနက္ခုနစ္နာရီကေန ညေနငါးနာရီအထိ ယူထားရတဲ့ သားအေမ က်မဟာ ငါးနာရီ ေနာက္ပိုင္းက်ျပန္ေတာ့ ဘ၀ရဲ့ လိုအပ္ခ်က္ ေတြကို ျဖည့္ဆည္းဖို႔ ပညာေစ်းသည္ လုပ္ရ ျပန္ေရာ။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေပါင္ကိုးဆယ္ ထက္ ဘယ္ေတာ့မွ မေက်ာ္တဲ့အေမဟာ တစ္ေန႔ကို ဆယ့္ေလးနာရီ နီးပါး အလုုပ္လုပ္ ရတာ တကယ္ေတာ့ မႏိုင္၀န္ကို ထမ္းရတာပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒါ အားလုံးဟာ ‘သားေရႊအိုး ထမ္းလာတာျမင္ရဖို႔’ ပဲ မဟုတ္လား။

သားအတြက္ လိုအပ္သမွ် အာဟာရရယ္၊ အ၀တ္အထည္ရယ္အတြက္ တစ္လကို ေငြ ႏွစ္ေထာင္ေလာက္ သုံးႏိုင္ဖုိ႔၊ ေဆးဖိုး၀ါးခ တစ္လကို တစ္ေထာင္ေလာက္ သုံးႏိုင္ဖို႔၊ အေမတို႔ မိသားစုရဲ့ စား၀တ္ေနမႈ စရိတ္အတြက္ တစ္လေငြႏွစ္ေထာင္ေလာက္ သုံးႏိုင္ဖို႔။ အဲဒီ ေငြေၾကးေတြအတြက္ အေဖနဲ႔အေမဟာ အခ်ိန္ေတြကို ပင္ပင္ပန္းပန္း ျဖတ္ေက်ာ္ ေနၾကရတာ။ ေတြးၾကည့္ရုံနဲ႔ေတာင္ ေမာစရာခ်ည္းေနာ္။ စဥ္းစားၾကည့္ေနာ္.. သားရယ္၊ အသက္သုံးဆယ္ေတာင္ မျပည့္ေသးတဲ့ အေမတို႔မွာ တစ္လကို ေငြေျခာက္ေထာင္ ေလာက္ ရေအာင္ ရွာဖို႔ ဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ ပင္ပန္း ဆင္းရဲ လိုက္ၾကမလဲ လို႔။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ အေမာမွန္သမွ်ဟာ သားရဲ့ ထူးထူး ကဲကဲ သန္မာထြားက်ိဳင္းမႈ၊ ဖြံ႔ၿဖိဳး က်န္းမာမႈေတြထဲမွာ ေပ်ာက္သြားရတာပဲ။

အေမနဲ႔ အေဖရဲ့ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ ညကိုးနာရီဟာ သားရဲ့အိပ္ခ်ိန္ ေရာက္ဖို႔ တစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္သာ လိုေတာ့တဲ့ အခ်ိန္လည္း ျဖစ္တယ္။ သားကေတာ့ အေဖနဲ႔အေမကို ခြင့္လႊတ္လို႔ ၿပဳံးရႊင္ ရယ္ေမာ ႀကိဳတာပါပဲ။ အေမကို မြတ္မြတ္သိပ္သိပ္ နမ္း။ အေဖကို တစိမ့္စိမ့္ ၾကည့္။ သားဟာ အသက္နဲ႔မမွ်ေအာင္ ခံစားရေတာ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ သိသိသာသာ ေပ်ာ္ၿပီး ခစ္ခစ္ပါေအာင္ ရယ္လို႔။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို လက္ညွိဳးထိုးၿပီး ‘ေဖေဖ့ ရဲ့ ခ်စ္ခ်စ္’ ‘ေမေမ ရဲ့ ခ်စ္ခ်စ္’လုိ႔လည္း ေျပာတတ္ေသးတယ္။ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ အေမကေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သားေရွ႕မွာ မ်က္ႏွာပူေနမိတာပါ။ ေမေမ့ရဲ့အခ်စ္ဆိုတာကို ေမေမကိုယ္တိုင္ နားမလည္ေတာ့လုိ႔ေပါ့ သားရယ္။ တကယ္တမ္း သားကိုခ်စ္တဲ့ အေမဟာ သားအနားမွာ ရင္အုပ္မကြာ ရွိေနမွာပဲလို႔ သားေတြးတတ္မွာကို စိုးရိမ္လို႔ေပါ့။

သားက အေမကို ပါးကေလး ကိုင္လိုက္၊ နမ္းလိုက္နဲ႔ တေနကုန္ ခြဲခဲ့ရသမွ် အတိုးခ်ျပီး အနားကပ္ေနတတ္ျပန္တယ္။ အေမကေတာ့ အဲဒီ အခ်ိန္က်မွပဲ သားကို ပို လြမ္းဆြတ္မိ လာတတ္တာ။ ၿပီးေတာ့၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ အၿမဲ စဥ္းစားမိေတာ့တာ။ ရင္ေသြး တစ္ေယာက္ရဲ့ အဓိက လိုအပ္ခ်က္ဟာ အေမနဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္ ေနထိုင္ ႀကီးျပင္းရဖို႔လား၊ သူ႔ဘ၀ရဲ့ လူေနမႈစနစ္အရ ၿပီးျပည့္စုံ ဖို႔လားဆိုတဲ့ ေမးခြန္းရဲ့ အေျဖကိုေပါ့။

+++++

အေမ တစ္ေယာက္နဲ႔ သားတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ေန႔လုံးမွာ စုစုေပါင္း ႏွစ္နာရီသာ ေတြ႔ခြင့္ရတယ္ဆိုရင္ အဲဒီ ကေလးရဲ့ဘ၀ ေရွ႕ေရးမွာ မိသားစုစိတ္နဲ႔ ေႏြးေထြး ေဖၚေရြ ႀကီးျပင္း တတ္ပါ့မလား။ စိတ္ျပည့္စုံမႈ ရပါ့မလား။ ရင္မွာ အနာတရမ်ား ျဖစ္သြားမလား။ အဲဒီအခါ … နံနက္ခင္း က်မအိမ္က ထြက္ခါနီးတိုင္း ၾကည့္တတ္တဲ့ သားရဲ့ မ်က္လုံးေတြမွာ အေမ ရဲ့ အခ်စ္ကုိ မယုံရဲတဲ့ အရိပ္မ်ိဳးေတြ ေတြ႔ရတယ္ဆိုတဲ့ အေတြးက က်မစိတ္ကို အေျခာက္လွန္႔ႏိုင္ဆုံး စိတ္ေ၀ဒနာ ျဖစ္လာေတာ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ဆုံးမွာလည္း… သားရဲ့အေမကေတာ့ ‘သားကို ခြဲခြဲသြားရတာ သားရဲ့ ဘ၀အတြက္ပါကြယ္’ လို႔ ခပ္တိုးတိုး ညည္းတြားရင္း နံနက္ခင္းတိုင္းမွာ မ်က္ရည္မဲ့ ငိုရႈိက္ျခင္းေတြနဲ႔ သားကို နမ္းရႈပ္ ခ်န္ထားခဲ့ရၿပီး ဘယ္လို ရုန္းထြက္ရမွန္း မသိတဲ့ ဘ၀ႏြံထဲကို ပုံမွန္ ဆင္းသက္ရ ျပန္တာပါပဲ။

+++++

တစ္ေန႔ေန႔မွာေတာ့ …
အေမတစ္ေယာက္ရဲ့ အခ်စ္ဆိုတာကို သားနားလည္ လက္ခံေအာင္ ေျပာျပႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ က်မ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိပါတယ္။

ေမၿငိမ္း
ရင္ခုန္ပြင့္မဂၢဇင္း၊
၁၉၉၂၊ႏို၀င္ဘာ။

No comments: